Chapter 11-12

691 32 0
                                    

MrsHeidi (18+)

Part 11

Heidi @ Hayden

Pagi tu, sy terbangun dalam keadaan yang sangat lemah sekali. Apa tidak, sy dirogol secara bergilir2 oleh 3org iblis keturunan biawak tu. Sudah tu, dorang siap pukul saya lagi...Mana saya dapat lawan? Bila saya fikir-fikir balik, menyesal juga lah saya tidak ikut cakap si Roro supaya join dia ikut tae kwan do...

Flashback 👌

"Heidi, marila ko join saya ikut Tae Kwan Do bah...Bagus bah tu untuk pertahankan diri." Si Roro cakap saya sama, tapi macam biasa saya lebih suka kepada perkara yang memerlukan "Beauty" gitu...Tidak main lah kasar-kasar.

"Eh namau lah saya Roro..Cukuplah ada kau yang tukang jaga saya." Sy senyum-senyum sambil peluk lengan si Roro. Dia pun geleng-geleng sambil senyum-senyum ja.

Throwback End 👌

Selama ni, sy tidak pernah sedar pun yang si Roro simpan perasaan sama saya. Napa lah sy begitu selfish sekali..Selalu saya kasi cerita pasal love's life saya sama dia padahal dia suka saya. Damn! Sy cuma mampu menangis menahan keperitan, sakit betul an** saya...Sakit segala sakit. Dorang si Keisha sudah jalan lepas dorang biar saya terbaring lemah begini. 😢

Dengan keadaan yang lemah, saya dial nombor si Megan. Ya cuma dia ja yang sy boleh percaya buat masa ni...

"Hello?" Suara Megan dalam talian...

"Megan, tolong saya!" Dengan suara yang lemah macam mau tidak mau ja kluar, sy minta tolong dia. Biarlah saya tidak kisah sudah kalo apa yang saya buat ni memalukan. Sy cuma betul-betul tidak larat. Cramp segala badan saya.

"Kau okka ka beb? Tunggu saya sana..." Suara risau si Megan matikan talian...

Tidak lama, adalah dalam 15minit gitu, sy dgr bunyi enjin kereta baru sampai. Lepas tu..

Tak..Tak.Tak...(Bunyi kaki berjalan menaiki tangga) Tapi tidak lama...

Takkkkkktakk...Takkkk...Takkk...Bunyi kakiyang betul-betul laju sekali...Terus sy dgr suara si Megan teriak..

"Maigad! Goshhh!!! Phoebe..Bangun..What happen to you??" Sy dapat dengar suara esakan si Megan, please God. Don't tell me that Phoebe....No...No...Tidak mungkin akan terjadi...Terus, bunyi kedua hentakan kaki berlari pigi arah saya...Si Delilah!

"Heidi, apa yang jadi ni? Please, bangun sekarang. Phoebe pucat sudah, dia tidak sedarkan diri. We need to take him pigi hospital." Si Delilah pelan-pelan angkat badan saya yang terasa lemah sekali, macam demam pun ada bah.

Masa turun tangga tu kan, si Blaire pun ada. Aikk? Lepas tu dia tolong angkat si Phoebe ni...Then semuanya diam-diam ja dalam kereta. Sampailah sana Hospital, masing-masing kmi kena rawat di Hospital. First memang saya malu lah juga, tapi last-last sy pigi juga ni. Tiada kecederaan yang teruk juga lah, just kena bagi krim sapu dan antibiotik supaya bikin baik tu luka. Ada jugala kena bagi ubat untuk cegah darah beku...Just in case, ada apa-apa yang berlaku kan.

Pelan-pelan saya jalan pigi tempat dorang si Megan, Delilah dan Blaire. Risau sudah ni dorang masing-masing mau tunggu apa result dari doktor. Si Phoebe masuk emergency time tu...Tunggu punya tunggu, last-last Dr keluar dari tu wad emergency kan...

"So, macam mana keadaan si Philip Dr?" Si Megan start sudah tanya keadaan si Phoebe.

"Buat masa ni, pesakit masih tidak sedarkan diri. Ini effect dari pil tidur yang terlebih dos. Pesakit ada mengalami apa-apa kemurungan atau stress ka?" Tu Dr tinguk kami satu persatu dan kmi cuma mampu menggeleng. Dasar biawak..Ni smua pasti angkara si Biawak ni selalu bagi pil tidur sama si Phoebe. Damn! Sepanjang dalam wad tu, kami hanya mampu diam ja. Dorang Megan pun tidak pernah tanya saya apa-apa, yalah masih dingin bah tu situasi.

MRS HEIDI Where stories live. Discover now