Гледната точка на Джейд:
Нахраних Пери, а после заспа. Гледах я докато спи. Беше се сгушила в меката завивката и спеше дълбоко. Докато спеше ми беше по-лесно да огледам лицето й. Толкова исках да целуна меките й устни. Толкова исках да галя лицето й. Толкова исках да се сгуша до нея под топлата завивка и да я прегърна. Мразех се за това, че мисля по този начин за нея при положение, че си имах приятелка, която обичах. Не знаех какво да правя. Седях до нея на леглото, а тя спеше толкова сладко, че не исках да я събуждам. Бе станало късно и реших да си вървя. Не се сдържах и преди да стана от леглото целунах челото й и погалих нежно бузата й. Докато галех бузата й тя трепна и сложи топлата си длан върху ръката ми поставена на лицето й.
- Остани с мен Джейд.-рече тя с нежния си и леко прегракнал глас.
- Спи още Пез.-аз просто отделих ръката си и тихо тръгнах да излизам от стаята,точно когато тя проговори.
- Поне остави телефонния си номер.-рече тя,след което пак се унесе. Аз извадих лист и химикалка от чантата си, и написах:
Съжалявам, че си тръгнах.
Това е номерът ми:8936458274. ( не знам по колко цифри трябва да е един телефонен номер😂😂😂простете)
С обич, Джейд.
Написах аз,а после поставих малко сърчице в ъгъла на листа. Исках да остана повече от всичко на света, но знаех, че няма да се сдържа и ще я целуна. За това прецених,че е по-добре да тръгна сега.
Излязох от къщата. Добре че пътят до домът ми бе само направо после надясно и след товя наляво. Беше лесен за запомняне и не беше толкова далеч за това тръгнах пеша.
Пристигнах в нас и чух майка ми и бащя ми да си говорят в кухнята.
- Хей, сладур как беше училището днес.- попита баща ми.
- Беше супер.-отговорих с прост отговор,взех някакъв плод от кухненския шкаф и веднага се качих в стаята ми.
Подскачах при всяко вибриране на телефона ми,защото чаках Пери вече два часа, за да ми пише. Изведнъж телефонат извибрира и това беше съобщени от Лий.(Лий 22:38) Хей,бейб къде си?
(Аз 22:38) В къщи ти?
(Лий 22:41) И аз. Ъм Джейд ще трябва да си лягам.- Какво? Да си ляга ли? Хм това не бе типично за нея и обикновенно ми пишеше доста повече. Какво я прихвана?
(Аз 22:42) Добре Лий лека нощ.
Написах аз, а тя не отговори нищо. Може би е уморена. Мислех си аз докато заравях главата си във възглавницата и зачаках отново за съобщение от Пери.
След около десет минути телефонът ми извибрира за пореден път. Аз го вдигнах отекчено от нощното шкафче, за да го проверя с надеждата,че няма да е поредното известие от инстаграм. Отключих телефона си и видях, че непознат номер ми е писал. Това вече трябваше да бъде Пери.
YOU ARE READING
I can't
Fanfictioncover:by MaritoNikolova Здравейте хора, реших да започна да пиша Джери история. Ако ви харесва продължете да я следите.❤❤❤