∆∆∆∆
Zvyšok hodín prebiehal ako vždy. Zazvonilo na koniec poslednej hodiny. S babamy sme sa vybrali na obed. "Lola, ja ti držím len palce nak sa stane niečo nečakné s Braňom" podporovala ma Kornel "Ďakujem" usmiala som sa na ňu a keď som dojedla tak som išla odniesť tanier, pozdravila som baby aj s Kikou a išli sme sa prezuť. Potom sme vyrazili na vestu ku mne. A teraz čo spravím keď že prídem domov s Kikou a u mňa doma osem chalanov.
"Kika?" Opýtala som sa jej neisto.
"Áno?" Usmiala sa.
"Noo, vieš ehm mám doma osem chalanov a potrebovala by som sa ich zbaviť kým nepríde Braňo navyše keď tam je ešte aj Tomáš aby si niečo nemyslel."
"Jasné, chápem, povedz že si dostala krámy hneď zmiznú" zasmiala sa Kika.
"Uvidíme no" usmiala som sa na ňu. Zvyšok cesty ku mne sme rozprávali o Braňovi a Dušanovi. A snívali sme čo by bolo.
*****
Prišli sme ku mne a ja som už otvárala vchodové dvere keď mi v tom Kika povie "Pripravená?" A ja len prikívnem. Otvorila som dvere a hneď sa do chodby nahrnuli chalani a objali ma. Kika zavrela dvere a ja som začala. "Chalani, dostala som krámy, a vracia sa mi otec domov za 10 minút by tu mal byť tak vypadnite rýchlo" oni sa odo mňa odtiahli a ani päť minút neprešlo a už sa obúvali s každým som sa rozlúčila keď prišiel na rad Marek. Objala som ho a do ucha som mu pošepkala "Raz sa ešte stretneme" a on na to "No tak to dúfam" a usmial sa. V tom som ho pustila a išla som za Tomášom.
"No dobre láska tak idem ahoj ľúbim ťa" dal mi pusu na líce a odišiel. Zavrela som dvere a s Kikou sme sputili veľký smiech.Keď sme boli u mňa bolo len pól druhej tak som si pripravila korčule a oblečenie.
"Kika? Ešte stíhame ísť k tebe pre korčule. Ideme?"
"Áno, musím sa aj prezliecť"
"Dobre teda tak poďme"
Obuli sme sa a išli sme ku Kike bývala odo mňa asi pätnásť minút tak sme sa nemuseli ponáhľať.
Prišli sme k nej do domu a ani ona nemala nikoho doma. Vyšli sme po veľkých dlhých schodoch do dlhej chodby. Kika má ešte dvoch mladších súrodencov a každý má svoju izbu a kúpeľňu. Prišli sme teda do Kikinej izby kde si zo šatníka vytiahla korčule a položila ich vedľa dverí do šatníka
"A teraz tá ťachšia čásť čo si obliecť" povedala Kika.
"Pozrime sa na to"
"Keby si dám legíny ako ty tie čierne?"
"A k tomu si daj károvanú košeľu ja mám modrú ty si daj tú červenú" poradila som jej.
"Dobre idem sa obliecť" a odišla do kúpeľne.
Vyšla so spokojným výrazom na tvári zobrala korčule, dala ich do tašky a vyrazili sme naspäť ku mne. Keď sme prišli ku mne aj ja som sa obliekla a korčule si dala do batohu so značkou Nike. Keď sme sa takto vychystali bolo pol tretej. Tak sme si sadli na gauč do obývačky a spokojne očakávali Braňa s chalanmi. Po pól hodine sme počuli trúbenie auta. Pozrela som sa cez okno a vida som čierne BMW X6.
"Kika už sú tu. Ideme"
"Jooj už, ja sa bojím" očervenela Kika.
"Neboj, len prosím ťa nepovedz žiadnu pičovinu ako to máš vo zvyku dobre?"
"Dobre Lola sľubujem" vypli sme telku, odišli sme do chodby, kde sme sa obuli, na košele sme si dali hnedé kabáty zobrali korčule a vyšli sme z domu.26 čásť je tu 😘. Ďakujem vám za 741 reads ❤. Dúfam že sa vám páčila čásť 😍❤
YOU ARE READING
BAD BITCHES [Dokončené]
Short Story16- ročná Laura Loftová je už 2 roky zaľúbená do školského Bad Boya Braňa Morrisa. Braňo je o rok starší od Lauri. Je v 3.ročníku na strednej. Má to podobne. Od prvej chvíle čo zbadal Lauru sa do nej zamiloval. Ona ani on však o tom nevedia. Jedno m...