6%

2.6K 295 171
                                    

연습
W

ORKOUT.






🍳🍳🍳

; ❀ Taehyung's pov.

Gambar Jihyo aku ambil lalu aku tatap sesekali jari jemari aku menyentuh imejnya.

How could she be even more beautiful? Smooth white skin of her created by god, adorable fucking eyes, red shitty lips, long hair full of lust and illegal precious smile.

(Ini Jin yang type, sorry for his broken eng)

Dia sempurna hanya dibenarkan dimata aku. Aku tak suka orang pandang dia macam mana aku pandang dia. Aku benci ha ha.

; ✿ end pov.

🍳🍳🍳

"Ah batta!", Jihyo menepuk dahinya saat teringat akan sesuatu.

"Gym Jungkook tingkat 3 belum kemas lagi", kata Jihyo bergegas ke tingkat paling atas.

Sebaik sampai, Jihyo dikejutkan dengan kehadiran Taehyung yang kebetulan masa itu sedang membuka bajunya tanpa menyedari ada mata yang memerhati dengan pipi yang memerah

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Sebaik sampai, Jihyo dikejutkan dengan kehadiran Taehyung yang kebetulan masa itu sedang membuka bajunya tanpa menyedari ada mata yang memerhati dengan pipi yang memerah.

Dengan pantas Jihyo menyorok disebalik tembok yang ada. Dipegang dadanya, fuhh laju.

"Oh gosh, naneun waeirae?", nada diperlahankan seperlahan-lahannya.

Entah kenapa Jihyo harini sedikit nakal dirinya terasa mahu melihat Taehyung sekali lagi. Dia mula menjadi penghendap berjaya disebalik tembok itu.

Tapi apa yang dilihatnya itu membuatkan Jihyo tertanya-tanya kerana Taehyung kini sedang memegang seutas rantai army tag yang sering dipakainya.

Tapi apa yang dilihatnya itu membuatkan Jihyo tertanya-tanya kerana Taehyung kini sedang memegang seutas rantai army tag yang sering dipakainya

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
[C] 𝘮𝘰𝘭𝘦 | TaehyungWhere stories live. Discover now