bölüm 7

376 16 0
                                    


*************


Odaya girdiğimde Poyraz Demirkan masasında önündeki dosyalara bakıyordu. Beni gördüğünde normal davranmaya çalışsa da gözlerindeki şaşkınlık görülmeye değerdi...

- Ooo Aslı hanım sizi beklemiyordum bu ziyaretinizi neye borçluyuz?
+ Hediyenizi karşılıksız bırakmak istemedim diyelim.
- Öyle mi?
+ Öyle;
Yavaş adımlarla masasına yaklaşırken,
+ Hani benden ne istiyorsun diye sormuştun ya?
- evet!
Elimdeki dosyayı önüne atıp ellerimi masaya dayadım ve yavaşça eğildim
+ kan istiyorum... Dedim
Şaşırmış halde bir bana birde önüne attığım dosyaya bakıyordu;
- ne demek bu?
+elindeki dosya babanın ölüm fermanı Poyraz Demirkan, şimdi bana babanı bir çöp gibi çuvalın içinde ayaklarının önüne atmamam için bir neden söyle...
Sana benim yaşadığımı yaşamadan huzur yok artık.
O hala içinde bulunduğu durumun şaşkınlığını yaşarken ben çoktan holding den çıkmış arabama doğru ilerliyordum...
Arabaya binmeden beni bekleyen hakana döndüm;
+ Hakan
- buyurun aslı hanım?
+ Hamdi Demirkan nerede olursa olsun bulup bana getireceksin, deyip arabaya bindim...
Bundan sonra kıvranma sırası Poyraz beyde...
            &           &           &
POYRAZ DEMİRKAN'dan;
Aslı'nın gitmesiyle getirdiği dosyayı inceledim en ilginç olanı içindeki anlaşmaydı.
Babamın bu işle bir ilgisi varsa bunu bilecek tek kişi zamanında babamın bütün pis işlerini yapan selmandı....
+ Selmannn!!!
- buyur abi?
Odaya girmesiyle yakasına yapışmam bir oldu...
- abi bir hatam mı oldu?
+ onu sen söyleyeceksin selman yoksa nefesini keserim
- Abi anlamıyorum?
+ Selman babamın Sıtkı yiğitoğlunun ölümüyle alakası var mı?
- hayır abi yok
+ bana doğruyu söyle canını alırım senin
- abi vallahi yok olsa bilirdim
+ o zaman bu kız neden babamın kanını istiyor?
- Abi saçmalamıştır ne yapabilir ki?
+ ben o kızın gözlerini gördüm Selman gözlerindeki intikam isteğini gördüm...
Deyip yakasını bıraktım selman'ın
Masadan Aslı'nın getirdiği dosyayı alıp Selman'a gösterdim
+ peki bunlar ne?
- ne var ki abi o dosyada?
+ ne ararsan var; tehdit, saldırılar ve bir anlaşma !
- nasıl bir anlaşma?
+ babamın işleri bırakmasını gerektiren bir anlaşma üstelik altında da babamın ve Sıtkı yiğitoğlu'nun imzası var...
- imkansız abi öyle bir anlaşma olsa mutlaka bilirdim
+ bilmez miyim, babamın bütün pis işlerinin arkasında senin adın var, ama bunu atlamışsın sanırım deyip dosyadaki anlaşmayı Selman'a uzattım. Selman anlaşmayı dikkatlice inceledi sonra bir şey dikkatini çekmiş olmalı ki!
- abi Hamdi abi'nin imzasının olduğu bir evrak var mı?
+ elinde varya işte
- yok bundan başka
+ çekmecede olacaktı galiba, deyip masanın başına geçtim. Çekmecede ki evrakı bulup selman'a gösterdim,
+ haklıymışım burada işte
Selman bulduğum evrakla anlaşmayı yan yana masaya koydu...
- abi bu imza sahte
+ nasıl?
- abi baksana bu Hamdi abi'nin imzası değil
iki imzayada dikkatlice bakınca inanamadım
+ ben bunu nasıl fark edemedim?
- abi çok ustaca taklit edilmiş, ilk bakışta fark edilmemesi normal.
+ haklısın, deyip anlaşmayla evrakı aldığım gibi çıktım odadan, Selman arkamdan yetişip
- abi nereye? Diye sordu.
+ Aslı'ya Selman onu durdurmam lazım...
Arabaya atladığım gibi yiğitoğlu holding'e gittim
Yukarı çıktığımda geçen seferki gelişim aklıma geldi, hafif bir tebessüm edip odaya girmeden sekreterine uğradım.
+ Aslı hanımla görüşmek istiyorum haber verin; dediğimde sekreterin gözündeki korkuya şaşkınlıkta eşlik ediyordu, ahizeyi kaldırıp;
- Aslı hanım Poyraz Demirkan burada sizinle görüşmek istiyor, dedi. Bir süre bekledikten sonra ahizeyi kapatıp eliyle kapıyı gösterdi...
- buyurun efendim, Aslı hanım sizi bekliyor dedi.
Odaya girdiğimde Aslı'nın yalnız olacağını düşünüyordum ama yanılmışım, Hakan denen it Aslı'nın yanındaydı ne işi vardı bu itin burada... Kendine gel poyraz hem sana ne...
- Ooo poyraz bey siz izin almayı bilir miydiniz?
+ öğreniyorum.
- ne işin var burada baban için af dilemeye mi geldin?
+ konuşmamız lazım.
- benim seninle konuşacak bir şeyim yok
+ bence var!
- yok dedim, başka bir şey yoksa gidebilirsin!
Ben sakin kalmaya çalıştıkça bu kız damarıma basıyordu, sakinim nefes al, nefes ver, nefes al, nefes ver
+ Babanın katilini bulmak istemiyor musun?
- onu buldum zaten unuttun mu?
+ ya yanılıyorsan?
- ne saçmalıyorsun sen?
+ konuşalım diyorum.
-anlat seni dinliyorum
+ yalnız!
Hakan olacak it - ne konuşacaksan konuş işte, diye araya girince tam cevap verecektim ki; Aslı
- Hakan sen çıkabilirsin diye araya girdi
+ ama Aslı hanım
- çıkabilirsin dedim Hakan!
+ peki siz bilirsiniz deyip çıktı gereksiz...
- evet seni dinliyorum
Masaya yaklaşıp bana getirdiği anlaşmayı uzattım alıp şöyle bir baktıktan sonra, 
- eee bunu zaten ben getirdim sana ne var bunda? Dedi.
+ buda babamın imzasının olduğu başka bir evrak deyip diğer kağıdı uzattım alıp ona da göz ucuyla baktı.
- eeee?
Yanına yaklaşıp iki kağıdıda yan yana masaya koydum imzaları gösterip ;
+ dikkatli bak bu imza sahte dedim.
- evet farklı ama ya senin getirdiğin imzaysa sahte olan?
+ saçmalama şirket ile ilgili bir evraktaki imza ne kadar sahte olabilir?
Kafasının karıştığı gözlerinden belli oluyordu, bir ara burnuma kokusu geldi Allah'ım o nasıl bir koku öyle kendine gel poyraz ne oluyor bana böyle...
Bir süre daha kağıtlara baktıktan sonra ayağa kalktı, karşıdaki dolapların birini açtı ve bir dosya çıkardı.içinden aldığı evrakla masaya gelip kağıdı diğer kağıtların yanına koydu.
+ ne yapıyorsun?
- babamın imzasına bakıyorum oradan ne yapıyormuşum gibi duruyor?
+ terslenme hemen ne aksi şeysin sen!
Ters bir bakış atıp tekrar kağıtlara döndü, sonrada büyük bir bıkkınlıkla yerine oturdu
- babamın imzası gerçek ama
+ belki de baban babama oyun oynamıştır?
- saçmalama benim babam öyle şey yapmaz
+ ya tamam sakin fikir yürütüyorum sadece deyip masanın karşısındaki koltuğa oturdum...
- ne yapıyorsun sen?
+ oturuyorum sen yapmamı isterdin?
onu kızdırmak nedense bana büyük bir zevk veriyordu, o kara gözleriyle ateş saçıyordu resmen...
- sence ne demek oluyor bu deyip önündeki kağıtları işaret etti.
+ sanırım bir konuda haklısın ortada bir oyun var, ama bu oyundaki suçlu babam değil!
- buna emin olamayız, nereden bileyim babanı korumak için oyunu senin oynamadığını?
+ haklısın bilemezsin ama sana bir teklifim var,
- ne teklifi?
+ bak ben babamın masum olduğuna eminim, ama izin ver sana yardım edeyim bunu babana kim yaptıysa suçu babama atmak istemiş.
- ya yanılıyorsan suçlu babansa sonuçta mazisi çok temiz değil!
+o zaman engel olmam sana ne istiyorsan yaparsın, kabul mü?
Bir süre sessiz kaldı uzun uzun gözlerime baktı galiba söylediklerimi düşünüyor emin olmak istiyordu, onun amacı beni çözmekti belki ama o gözler biraz daha üzerimde kalırsa bende bir şey kalmayacaktı...
+ eee ne diyorsun?
-Kabul, ama dediğim gibi eğer suçlu babansa !!!
+ tamam o zaman ne istersen yaparsın...




KaranlıK (Tamamlandı)Where stories live. Discover now