Part 3

218 17 1
                                    


Di Kafé  In Time X

Hampir tertidur Hyungwon menunggu ketibaan Hyesun. Dia melihat jam tangannya. Dah lewat satu jam. Lambat sangat dah nie.

Hyungwon : Dia lupa kot.

Akal Hyungwon memberi alasan.
Nampaknya, hajat di hati perlulah ditangguhkan dulu.

Setelah membayar duit minuman, Hyungwon segara meninggalkan kafé itu.

Tiba - tiba....

Hyesun : Hyungwon ssi, mianhae lambat... ta... tadi jalan... jam...

Kata Hyesun tercungap - cungap kerana mengejar Hyungwon dari belakang.

Hyungwon : Gwenchana. Hmmm... Hyesun... jom kita kawin.

Mahu melompat jantung Hyesun mendengar kata - kata Hyungwon.

'Hari nie Hari kawin sedunia Ke ? Kenapa semua orang nak ajak aq kawin nie?' Bisik hati kecil Hyesun.

Hyungwon tersenyum penuh makna melihat wajah Hyesun yang blur. Dia memang suka tengok muka Hyesun yang begitu comel ketika kebingungan, wajah itulah yang menjadi peneman mimpinya setiap malam.

Tanpa berlengah, Hyungwon menundukkan badannya di hadapan Hyesun 'gaya ala Prince' dengan senyuman yang tak lekang dari bibirnya.

Hyungwon : Song Hyesun, sudikah awak menjadi isteri saya, menjadi teman hidup saya untuk sepanjang hayat?

Luah Hyungwon  penuh romantis. Hyesun tergamam. Dia segera menekup mulutnya menggunakan sebelah tangan kerana terlalu terharu.

-------------------------

+ Adakah namja yg Hyesun suka tu Hyungwon
+ Maybe orang Ade orang lain
+ Wonho macam mane
+ Adakah Hyesun akan terima lamaran Hyungwon?

Wonho : Jom pergi  makan laparla...

Tyler : Jom.. korang x nak makan Ke ...

Hyesun : korang pergi la dulu nanti aq dengan Hyungwon ekot belakang...

Tyler : OK... Jom Wonho

Wonho : Jom..

*keluar studio

Hyesun&Hyungwon : * tengah pakai kasut*

Diorang tengah pakai kasut sebab baru  habis shooting *^▁^*

[C] Dia Suami Aku! ✔Where stories live. Discover now