Part 8

127 14 2
                                    


Terketar - ketar tangan Hyesun membuka lipatan surat itu. Dia menghela nafas yang paling dalam sebelum sedia membaca surat itu.

↭↭↭↭↭↭↭↭↭↭↭↭↭↭↭

~ Kepada Lego Hatiku, Jung Hyesun...

Hyesun, ghamsahamnida kerana telah menjadi pelengkap Lego di hati saya. Mungkin di mata orang lain, lego hanyalah mainan zaman kanak-kanak  mereka tapi tidak bagi saya. Lego adalah sesuatu yang amat berharga bagi saya.

Awak ingat tak masa dulu, awak pernah bagi satu set lego pada saya? Awak kata, lego adalah comel dan cantik. Sampai sekarang saya masih simpan tau! Hyesun, tak tahulah kenapa sejak akhir-akhir ni saya rasa takut, takut sangat kehilangan awak.

Saya rasa, saya tak dapat menjaga awak hingga akhir hayat saya. Kalau ada apa-apa berlaku pada saya, saya harap awak terimalah cinta Wonho dan berkahwin dengannya.

Saya percaya, dia dapat berikan awak kasih sayang yang tak terhingga, jaebal, demi saya...tolonglah terima Wonho.

Mianhae kalau saya terlalu kejam kerana memaksa awak. Saya cuma nak awak selalu hidup di samping orang yang cintakan awak.

Hyesun, saya percaya dia boleh sempurnakan lego dalam hati awak... Sama macam awak sempurnakan lego dalam hati saya.

Sekali lagi, mianhae Jung Hyesun..


↭↭↭↭↭↭↭↭↭↭↭↭↭↭↭


Hyesun seakan tak percaya dengan apa yang di bacanya. Jinjja?! Hatinya tak mungkin dan tak akan pernah dapat mencari pengganti Hyungwon. No!  This is nonsense!!

----------------------------

Hwaaaa.....

Panjang gila surat...

Nanti author akan sambung balik...

Hwaiting... 💪

[C] Dia Suami Aku! ✔Where stories live. Discover now