13: stay with You

203 7 2
                                    

______________________________________

Before:

"Aigoo... Sweetnya!!! Seru Baekhyun dan Xiumin bersamaan. Chen dan D.O sibuk ber-fanboy. Gambar pasangan ChanHun yang sedang berciuman itu mereka simpan di dalam gallery telefon.

Namun di sebalik kekecohan yang berlaku, Ada juga yang menahan amarah di dalam. Tanganya dikepal kuat. Tersalut nafsu amarah di ruang matanya.

"Nantikan kehancuran kau sayangku"
______________________________________

Di pagi hari ini, mereka bersarapan bersama. Sehun masih lagi duduk di atas kerusi sambil menguis nguis makanan dalam pingannya. Siapa gerangan yang buat si Sehun Yang manis ni merajuk? Jawapanya ialah orang yang sedang menjawab panggilan telefon sekarang. Park Chanyeol.

" Aturkan mesyuarat dengan setiap ketua jabatan. Aku dan yang lain akan sampai pukul 10 nanti, pastikan semua dah sedia di bilik mesyuarat... Dan juga File untuk data syarikat" perbincangan antara Chanyeol dan juga pembantunya kedengaran jelas di ruang makan.

Lagi Sehun melepaskan keluhan berat. Baru hari kedua dia di sini, sudah di paksa ke sekolah. Pakaian? Tidak usah risau, semua sudah di sediakan, hanya sahaja mereka perlu mendaftar masuk Sekolah yang akan​ di aturkan oleh Chanyeol sendiri.

"Cepat makan... Nanti lambat Oh Sehun" arah Lay lembut. Sehun hanya mengangguk dan mula menyuapi makanan ke dalam mulutnya. ChanYeol hanya memerhatikan Sehun dari ekor matanya.

🌹🌹 Tokyo High School 🌹🌹

6 buah kereta Ferrari 458 bersusun kemas di hadapan perkarangan Tokyo High School. Setiap pelajar melihat deretan kereta itu dengan pandangan kagum. ChanYeol dan juga ahli EXO yang lain mulai keluar dari kereta. Guru-guru sekolah itu juga mulai keluar dari ruangan mereka. Memerhatikn gerangan manusia yang hadir ke sekolah mereka.

"Suminasen, watashi no sensei wa doko ni arimasu ka?(excuse me teacher, where is principal office.)" Soal Chanyeol di hadapan seorang guru yang menatapnya atas bawah tidak berkelip. Mana tidaknya, saat ini ChanYeol yang segak dengan Sut yang membaluti tubuhnya.

(Bayangkan baju Yang ChanYeol pakai macam ni)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(Bayangkan baju Yang ChanYeol pakai macam ni)

"Sensei?" Soal Sehun lagi, melambaikan tanganya di hadapan guru itu.

"Ahh... Hai... Watashi wa soko ni tsurete kimasu (yes... Let me bring you there)" guru itu mula berjalan di hadapan setelah berjaya kembali ke alam nyata.

Ahli EXO yang lain mengekori ChanYeol yang terlebih dahulu berjalan di hadapan sambil memeluk bahu SeHun posesive.

...

What's wrong with ChanYeol?!  [COMPLETE]Where stories live. Discover now