Scriu si eu dupa 12325432 de ani. wow , merit Oscarul * acum fanii mei lesina de emotie , iar eu rosesc pentru ca imi pasa*
Deci " vedeta " de azi este Carlaldee ( m-am incurcat de doua ori cand ti-am scris numele, mamica)
Hei ( Pa) eu sunt Ioana ( Doare fiecare clipa , viata-i o risipa de vise fara rost lalalalala) . Am 16 ani ( exista inchisoare pentru minori) sunt roscata ( ji ke t3 lauzy fta? ) cu ochoi ( prefer sa nu comentez) caprui si sunt foarte populara ( Suntem romani mereu. La bine si la greu, aici de multe mii de ani. Noi am trait ca fratii alaturi cu Carpatii si n-am dus lipsa de dusmani. Traim in bunatate si ne-ajutam in toate. Romani de multe mii de ani)
Plec la scoala cu prietena mea ( o cheama Sara si are o zgarduta roz cu pietricele) cea mai buna Ana ea e blonda si are ochii caprui ( am gresit) .
Ajungsm ( prefer sa nu comentez) acolo si dam cu ochii ( eu dadeam cu pietre) de cea mai figuranta fata din liceu Rebeca ( ce dragut) ea ne face proaste pt ca nu ascultam rock ( mvai fta ce prst ejti) ea e bryneta ( tac) cu par scurt tunsoare emoE ( space) acolo cu pretenul ei Gregg ( tac) el e brunet cu ochi caprui si pielda foarte frumoasa ( tac) . intrun colt un baiat card o place pe Darius statea si o vedea cim se pupa cu gregg. mam dus la ea. ( Gregg. card. Darius fata. Cat vrei sa mai tac? )
- tu nu vezi cum sufeta Darius ? ( tu nu vezi cum suferim? )
ea a ras ( Rebeca bed boi) si a inceput sa ma loveasca a plecat sa cumpere tigari ( si tampoane) si ma lasat ( ma abtin) singura pe pamant ( am murit pa) anna a venit si ma ridicat si ma dus acasa unde mama ma intrbat dar dar am.mintit iamzis ca am cazut tare mam lovit ( punct . ce? de ce sunt confuza? ce? )
imi urasc viata ( vai sa vezi cand te doare capul. tot sunt confuza)
Am incercat sa inteleg ce ai vrut sa zici aici...dar nu am putut. Suna a manea proasta.
Pa . pwp.