Je mi to jedno

1.1K 82 10
                                    

    Na ďalší deň okolo večera som sa rozhodol zájsť do baru, pretože potrebujem nejaké to odreagovanie. Vezmem si všetky svoje peniaze, ktoré mi tu zostali a ktorých nebolo moc. Obliekol som sa a vydal som sa do svojho obľúbeného baru v centre Bratislavy. Vošiel som dovnútra a ihneď som si to namieril k baru. Objednal som si panák rumu a sledoval ľudí okolo.Asi po dvadsiatich minútach si ku mne prisadol zelenooký brunet so širokým úsmevom na tvári. Pretočil som očami a venoval som sa svojmu pitiu.

Po pár.. fajn, bolo ich fakt veľmi veľa, po pár ďalších som už bol úplne na mol. Brunet si objednal ďalší drink. "Vieš, že alkohol škodí zdraviu?" pozrel som sa na neho a škytol som. ,,No..ty to očividně nevíš" Podvihol  jedno obočie a začal sa smiať. "Ale mne neškodí." ,,Ne? Ty si vyjimka, co?" začal sa smiať ešte viac. "Skôr mi pomáha" usmial som sa. ,,To říkají všichni opilci". Kradmo som sa na neho pozrel. Jeho veľké zelené oči sledujú drink, jednou rukou krúži po vrchu poháriku a druhú má položenú na bare. Pohľadom som skúmal jeho ruku. Žily. Aww. Chcem ho po tej ruke pohladiť a prstami sa dotknúť jednej z vystúpených žíl. Alkohol začína pôsobiť a môj, alkoholom omámený, mozog sa rozhodne to fakt urobiť. Natiahnem ruku a položím ju na tú jeho a začnem ho hladiť a prstami mu prechádzať po žilách... musí to vyzerať fakt divne, a že to aj tak vyzerá. "Ehm" zakašle si a ja si uvedomím čo robím. Odtiahnem sa preč a nervózne sa pomrvím na stoličke. "Prepáč" zašepkám a cítim, že sa červenám. "Ešte jedného pa.." nedopoviem to, pretože mi brunet skočí do reči. ,,Ne tady pán si už určitě nedá, protože je slitý pod obraz..."Mrknena mňa a vo mne to začína vrieť.. ,,Zaplatím to já".povedal a začal vyberať peňaženku. Tak to teda nie! Nikto nebude platiť za opitého Jakuba.. to platím za chlapcov, ktorých poznám! "Nie, ja to zaplatím!" zakričal som a barman s brunetom sa na mňa vyľakane otočili. ,,Já to zaplatím...v klidu" so smiechom podal barmanovi peniaze. "Ale ja chcem ešte jeden!" Tentokrát pretočil očami on a zaplatil mi ešte jeden. Hodil som to do seba a spokojne som sa usmial. ,,Jdeme" chytil ma za ruku a tiahol ma z baru preč. Práve odchádzam s neznámym chlapcom, bohviekde a viete čo? Je mi to jedno.

Nejsem ten pravý w/GEJMR,Kel0hap CZ/SK [DOKONČENO]Where stories live. Discover now