פרק 27-
*נקודת מבט של בלייק*
השעה הייתה עשר בלילה כשהפלאפון שלי החליט לצלצל. אף אחד לא ישן. כולנו עדיין היינו ערים וצחקנו על זכרונות. אני מודה, הייתי קצת מאוכזב שקלייר לא חזרה, אבל אני מניח שיש לה משהו יותר חשוב.
"אל תתן לזה לצלצל. תענה" אבא שלי אמר.
הנהנתי, לקחתי את הפלאפון והצמדתי לאוזן. "בלייק" אמרתי בקצרה.
"אוי בבקשה בלייק, תגיד לי שקלייר איתך!" שמעתי קול מחוספס ומתנשף של אישה מהצד השני של הפלאפון.
כיווצתי את הגבות שלי בבלבול. "מי זה?" שאלתי. רציתי לדעת מי עוד מכיר את קלייר.
"זאת ננסי, חברה של קלייר, כמו אחות או משפחה, אני רק צריכה לדעת איפה היא. אז בבקשה תגיד לי שהיא איתך." יכולתי לשמוע את הקול שלה נשבר בסוף.
הרגשתי את בית החזה שלי מתכווץ וקצב הלב שלי עולה. "לא. היא הייתה פה. אבל היא עזבה לפני כמה שעות. היא אמרה שדודה שלה בעיר וההורים שלה רצו שהיא תלך לאיזה מסעדה" עניתי הכי מדויק שיכולתי.
שמעתי אותה נאנחת והיא מלמלה משהו. "אני יודעת שאני הולכת להתחרט על זה, אבל אני צריכה את העזרה שלך." היא אמרה לי.
עצרתי את הנשימה שלי לשניה. משהו לא בסדר. ידעתי! ידעתי שמשהו לא בסדר כשקלייר עזבה.
"מה יש. אני אעשה כל דבר." אמרתי במהירות, ונשמעתי כמו מישהו חולה אהבה.
"כדי לדעת את זה, אתה תצטרך לדעת משהו אחר. עכשיו אני לא אומרת לך הכל. אבל אני יודעת שמה שאני הולכת להגיד לך, יעלו לך מלא שאלות. אז אתה צריך להבין שאסור לך לשאול שאלות. אתה תעשה רק מה שאני אומרת לך ואתה תקשיב." ננסי אמרה מהקו השני.
הנהנתי בידיעה שהיא לא יכולה לראות אותי. "כן כן בטח, מה יש?" שאלתי במהירות.
"קלייר הסתבכה."
***
*נקודת מבט של קלייר*
נשארתי שם וזה הרגיש כבר כמו נצח. הגוף שלי כאב יותר מידי כדי לזוז וחשבתי שלוגן שבר את כל העצמות בגוף שלי. הכאב היה בלתי נסבל ויכולתי להרגיש שכל כמה זמן אני מאבדת את ההכרה וחוזרת כבר למשך כמה שעות.
כל כמה דקות, ניסיתי להזיז את הגוף שלי, אבל זה כאב יותר מידי. כאבים חדים עברו לי באזור הצלקת ואני חושבת שהאזור נפתח שוב פעם.
צעקתי מכאב. כל הגוף שלי כואב בכל פעם שאני מזיזה צלע. הפרצוף שלי היו שכוב על הריצפה. הסתכלתי החוצה. הכל היה שחור, מה שאמר לי שהשעה הייתה כבר אחרי אחד עשרה בלילה.
YOU ARE READING
Fight for you
Teen Fiction"ואם אני לא רוצה לבוא" שאלתי אותו בקול מאתגר והרמתי גבה. הוא משך בכתפיו. "זה לא משנה, את באה איתי גם אם אני אצטרך לסחוב את התחת שלך מהמיטה עם הפיג׳מה שלך" הוא אמר והביא אגרוף לשק איגרוף. הסתכלתי עליו ושילבתי ידיים. "יש לך מזל שאני מחבבת אותך" אמרתי...