2.16

3.5K 196 8
                                    

- Ko nori Myc? - paklausiau atsidususi

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Ko nori Myc? - paklausiau atsidususi. Dar nebuvau pasiruošusi su juo kalbėtis.

- Norėjau pasikalbėti apie... - jo akys nukrypo į Xander, kuris jį stebėjo susiraukęs. - Pati žinai ką.

- Dabar neturiu laiko. - pasakiau ir pažvelgiau į Xander. - Keliaujam?

- Hope, prašau. - jis paėjo kelis žingsnius link manęs.

- Myc, - atsidusau pažvelgdama į jo akis. - aš nesu nusiteikusi aiškintis to. Noriu pailsėti nuo visos mano dramos tarp vyrų, o Xander man padės.

- Kaip? Pakeisdamas mane? Zayn? - Mycroft susierzinęs paklausė. Akies krašteliu pastebėjau, kad jis gniaužia kumščius.

- Pasikalbėsim kai busiu pasirengusi. - pasakiau ir nusisukusi įsėdau į mašiną.

Žinojau, kad Myc nenorėjo to pasakyti, bet tai nesutrukdė mano širdžiai suskausti. Pakėlusi ranką, delnu patryniau krutines vietą ties širdimi.

- Tai buvo žiauru. - papurtė galvą į mašiną įsėdęs Xander. - Tu su juo buvai susimetusi?

- Net pati nežinau. - atsakiau, o Xander parodė vairotojui važiuoti.

- Koks jo vardas? - Xander pasisukęs į mane paklausė. Jo akys blizgėjo ir iš šypsenos jo veidę spėju, kad tai nebus jos paskutinis klausimas apie Myc.

- Mycroft. - suburbėjau, o jis pridėjo delną prie ausies demonstruodamas, kad ne išgirdo. - Mycroft. - garsiau sumurmėjau.

- Man pasigirdo ar tu sakiai Microsoft? - jis paklausė ir aš sukikenau.

- Sakiau Mycroft. - pasakiau ir jis nusijuokė.

- A, tas vaikinas. - jis pasakė atsiremdamas į sėdynę. - Tu jį jau esi minėjus, taip?

- Aš jau pati nebežinau kam apie jį pasakojau. - truktelėjau pečiais. - Senatvė.

- Tau dar toli iki senatvės. - jis nusijuokė savo gyliu vyrišku juokų. - Senutė.

- Ei. - kumščiu trinktelėjau jam į petį ir jis papūrė savo lūpas. - Tau draudžiama būti mielu šį vakarą, nes ne atsakysiu už savo veiksmus. - pirštu parodžiau į jį, o jis šelmiškai nusišypsojo.

- Tikrai? - jis paklausė su vaiko smalsumo pilnu balsu. - Ką padarysi?

- Suimsiu tau už skruostu, - pasakiau suimdama, kad privertė jį susiraukti. - ir padarysiu, bei - timptelėjau jo odą, kas buvo sunkus darbas, nes jo veidas tobulas ir neturi riebalo. - pasakysiu: utiutiu koks tu mielas.

- Dink šetonas. - jis patraukė mano rankas ir prisispaudė prie durų. - Dabar galiuosi savo pasirinkimo dėl poros. - jis sumurmėjo, o aš nusijuokiau.

***

- Pasiruošus sugrįžti, kad ir tik nakčiai, į beprotybę? - Xander paklausė, kai mašina artėjo prie sustojimos priešais įėjimą į muziejų.

Nanny // z.m. ✓Where stories live. Discover now