Sword Art Online

1.2K 40 93
                                    

האנימה מדורגת לגילאי 14+
שם:
עברית - אומנות החרב אונליין
אנגלית - Sword Art Online (SAO)

מספר עונות: 3
מספר פרקים: 74
מספר אובות (OVA): 1 (אומנות החרב אונליין: הוצאה נוספת)
מספר סרטים: 1 (אומנות החרב אונליין הסרט: סולם סידורי)

תקציר: מה קורה כאשר עשרות אלפי אנשים נכנסים למשחק וירטואלי ללא אפשרות להתנתק? מה קורה כאשר מוות במשחק הוא מוות בעולם האמיתי? קיריגאיה קזוטו נאלץ להתמודד עם השאלות האלה כאשר הוא מחליט להיכנס למשחק "אומנות החרב אונליין" ומגלה כי על מנת לשרוד הוא צריך לנצח את המשחק. וכך ביחד עם חברים שהוא אוסף במהלך הדרך קזוטו הולך על מנת לנצח במשחק!

~התקציר הוא של העונה הראשונה חלק אחד בלבד

ציון: 10/10

למה אהבתי: אני חושבת שבאיזשהו מקום זו האנימה האהובה עליי. נחשפתי לאנימה דרך סרטון ביוטיוב וקיבלתי רושם די מוטעה לגביה - הייתי בטוחה שזו סדרה על טבעית עם אלפים בכלל וכשהתחלתי לראות אותה גיליתי שהיא ממש שונה ממה שחשבתי. זה לא הז'אנר הרגיל שלי, למרות שיש בה לא מעט רומנטיקה, ועדיין, התאהבתי בדמויות, בעלילה ובאווירה.

לצערי יש לא מעט אנשים שחושבים כי האנימה הזו התדרדרה ככל שהעונות המשיכו ואני לא יכול להגיד שהם טועים לגמרי. יש לא מעט דברים שאני חושבת שהיה עדיף לעשות אחרת - בין אם להאריך את הסיפור של החלק הראשון של העונה הראשונה, כיוון שיש לו הרבה פוטנציאל להיות רבה יותר טוב ממה שהוא ולפי מה ששמעתי באמת הולך לצאת חלק נוסף בעניין הזה, ובין עם השינוי בדמות של אסונה אשר היא אחת מהדמויות האהובות עלי שהשינוי שלה בין העונה הראשונה מדמות חזקה ועצמאית לעונה השנייה שבה היא יותר דמות שזקוקה לעזרה... שמחתי שיש באנימה דמות נשית שלא צריכה עזרה של גבר ועומדת על שלה ואף נמצאת במעמד די גבוהה שם ופתאום להפוך אותה לנערה כלואה שצריכה שיצילו אותה... זה קצת אכזב אותי.

לעומת זאת, הסדרה נתנה לי גם הרבה דברים חיוביים. דבר ראשון, זה פתח לי עולם של ז'אנרים אחרים שלא הסכמתי לנסות לפני ודרך זה הבנתי שאני לא חייבת תמיד שיהיה רומנטיקה כדי שאוהב סדרה. דבר שני, הדמויות - יש כל כך הרבה דמויות שאני אוהבת בסדרה הזו, בין אם את קזוטו ואסונה שהם הראשיות ובין אם את קליין, אגיל, יואי, יוקי ועוד שהם המשניות. אני לא יכולה לבחור דמות אחת אהובה ביותר אבל קליין הוא אחד האהובים עליי, הוא פשוט קורע מצחוק. אני באמת נהניתי לראות את האנימה הזו ולעבור עם קאזוטו את המסע ליציאה מהעולם הווירטואלי ואת הכניסה בחזרה אליו. הדהימו אותי חלקים שונים באנימה ולא הכל היה צפוי מראש כך שזה משך אותי אף יותר.

האנימות שהכי אהבתי😜 - המלצותWhere stories live. Discover now