free

556 18 14
                                    

שם:
עברית - חופשי
אנגלית - free

מספר עונות: 3 (עומדת לצאת עונה 4 ב-2020)
מספר פרקים: 38
מספר אובות (OVA): 4 (חופשי! למקומות! - free! take your marks)
מספר סרטים: 1 (מהירות★גבוהה! חופשי! ימי ההתחלה - High★Speed! Free! Starting Days).

תקציר: בעיניי הארוקה מים ושחייה הם אחד הדברים הכי חשובים שקיימים. במהלך בית הספר היסודי הוא היה עם חבריו, מאקוטו, נאגיסה ורין, במועדון שחייה אשר המשיך גם לחטיבה עם מאקוטו ועם מצטרפים נוספים. לאחר טורניר משחה השליחים ביסודי פנו חברי המועדון לדרכים נפרדות וכעת, בתיכון, חוזרים בארו, מאקוטו ונאגיסה להיות יחדיו במועדון השחייה ואליהם מצטרף שחיין חדש - ריי. אך לאחר כמה זמן חוזר רין אל יפן לאחר שהייה באימוני שחייה בחו"ל ומאתגר את הארו לתחרות שחייה ומכאן מתחיל תחרות על השחיין הטוב ביותר ועל חברות.

ציון: 9/10
למה אהבתי: זו אחת האנימות הטובות שראיתי. הז'אנר שלה לא מתאים לי בכלל - אין בה רומנטיקה (אבל יש מלא שיפים), האהבה היא לא מרכז הסדרה והספורט שולט בה. למען האמת, כשחברה שלי הציעה לי לראות אותה היה לי ספק גדול מאוד שאני אתחבר אליה בכלל. אבל ההפך קרה - אני מתה על הסדרה הזו, יש לי פוסטר שלה בחדר ואני מקווה להוסיף בקרוב גם פופ או פיגר שלה.

האנימה מאוד מרתקת. האהבה של כל הדמויות למים ושחייה ובמיוחד של הארו מדהימה אותי. רוב החיים שלהם מתעסקים סביב שחייה וזה מדהים לראות עד כמה הם ישקיעו על מנת להמשיך לשחות ביחד כקבוצה ולהשתתף בתחרויות על מנת להתקדם ולהצליח. היריבות בין הארו לרין מאוד מרתקת כי הם היו חברים טובים כל כך ולקח לי זמן להבין למה היא בכלל קיימת. אהבתי מאוד את החברות העמוקה שנוצרת בין חברי המועדון הישן לבין ריי ואת המחויבות שלו למועדון למרות שהוא מגיע מרקע אחר. אני מאוד אהבתי את הדמויות המשניות שמצטרפות במהלך הסדרה, למשל, גו, המורה של הבנים ומורה השחייה שישן שלהם ואהבתי לראות גם חלקים מהעבר אשר הסבירו על ההווה. מאוד רותקתי לדמות של הארו. הצורך והאהבה הגדולה שלו לשחייה ולמים בפרט הוא פשוט מדהים. אני חושבת שאם הייתה ניתנת לו האפשרות להיות כל היום במים מבלי הצורך לצאת הוא היה קופץ עלייה בשניות.

אני אישית חייבת גם להכניס רומנטיקה גם אם היא לא ממש קיימת. השיפים שנוצרו סביב הסדרה גם מאוד עזרו לי להימשך אלייה. כמו כן גם הציור ואיך שהדמויות נראות, האיכות והעלילה גרמו לי לאהוב אותה.

הדבר היחיד שקצת ביאס אותי היה ההתמקדות הגורפת בשחייה ובתחרויות וממש מעט התעסקות בחייהם הפרטיים של הדמויות, אבל אני מניחה שזה כל הקטע של הסדרה.

אני מאוד אהבתי את האנימה הזו ואני מחכה בקוצר רוח לראות את העונה ה-4, אבל אני ממליצה לצפות גם באובות ובסרט לפני.

האנימות שהכי אהבתי😜 - המלצותWhere stories live. Discover now