הטירה הנעה

301 9 33
                                    

שם:
עברית - הטירה הנעה (סרט)
אנגלית - Howl's Moving Castle

מספר עונות: אין
מספר פרקים: אין
מספר אובות (OVA): אין
מספר סרטים: 1

תקציר: הסרט עוקב אחרי סופי, נערה מופנמת ובת בכורה במשפחתה אשר מחליטה לנהל את חנות הכובעים של אביה המנוח בעוד שאחיותיה עובדות במשרות שהן אוהבות ואמה נישאת פעמים נוספות וחיה חיי פאר ועושר. סופי מחליטה ללכת לבקר את אחותה לטי ובמהלך ההליכה לשם היא פוגשת קוסם בלונדיני אשר מציל אותה משני חיילים וגורם לה לרחף באוויר עד להגעתה למאפייה בה אחותה עובדת. כאשר היא מגיעה לאחותה היא מזהירה אותה כי הקוסם הזה עלול להיות האול, הנודע כקוסם אשר גונב את לבבותיהן של נערות יפות וסופי מבטלת את דבריה בטענה כי היא אינה יפה ועל כן היא אינה בסכנה.

בשיבתה הביתה משתנים חייה לעד - מכשפת הביצות המרושעת נכנסת אל ביתה ומטילה עליה כישוף בה היא הופכת לזקנה בת 90 ואין לה אפשרות להגיד לאיש על כישוף זה. סופי מוצאת מקלט בטירתו של האול בה היא משמשת כמנקה. סופי לומדת להכיר את תושבי הבית - השד קליציפר שלו יש סוד בנוגע להאול, הילד מרקל אשר עוזר להאול בכשפים, והאול, הקוסם שמושך את סופי ומרתק אותה מהרגע בו הם נפגשים. סופי תלמד עוד הרבה על הבית ועל הסודות שבו ואף תעזור להאול מול החוזה אשר כובל אותו כבר שנים לחיים של בדידות, רוע וקסם.

ציון: 10/10
למה אהבתי: הדרך הכי טובה לתאר כמה אני אוהבת אות הסרט הזה היא העובדה שאני שבה לראות אותו שוב ושוב גם היום. העלילה, הדמויות וה-OST המדהים - הכל בסרט הזה מלהיב אותי ואני נהינת מהצפייה בו כל פעם מחדש. סופי היא דמות מקסימה ובאיזשהו מקום היא מזכירה לי מאוד את עצמי כך שהיה לי מאוד קל להתחבר אליה. למרות זאת, יש שתי דמויות שאני יותר אוהבת בסרט והם האול וקליצפר. האול מצחיק אותי מאוד, הדרך חשיבה שלו שמשתנה לאחר הפגישה עם סופי, ההתנהגות הילדותית שלו הקסימה אותי ואני חושבת שהשינוי שהוא חווה במהלך הסרט מדהים. אני לא חושבת שאי אפשר שלא לאהוב את קליציפר. הוא כל כך חמוד ויש בו משהו שגורם לך פשוט לאהוב אותו. כמו כן, גם שאר הדמויות בסרט חמודות ומצחיקות.

מערכות היחסים השונות בסרט, בין עם רומנטיות, משפחתיות או חברויות שנוצרות, ליוו יפה לדעתי את קו העלילה המרכזי ואפשרו חיבור נוח יותר עם הדמויות השונות.
ממליצה מאוד!

תמונות:

תמונות:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
האנימות שהכי אהבתי😜 - המלצותWhere stories live. Discover now