Ayaklar

1.1K 102 57
                                    

"Bir bakalım, bebekte kullanılan ip, ne renk olsun istiyorsun?"

"Önemi var mı ki?"

"Mavi ip başarılı olmasını sağlar, kırmızı ip sana aşık olmasını, beyaz ip ise sağlıklı yaşamasını... Bir de siyah ip var tabi, ölmesini istiyorsan."

"Siyah olsun o zaman."

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hermonie'nin başı çektiği bir ödev yapma maratonundan mümkün olduğunca az hasarla kurtulmak kolay değildi. Bu yüzden Ron ile başladıkları bir tartışmayı fırsat bilmiş, ortak salondan kaçarken Ron'a kendi içinde ufak bir özür merasimi düzenlemişti.

Az sonra yokluğunun fark edileceğinin bilincinde, saklanacak en iyi yol olarak göle gitmeye karar vermiş, bulunmamak için ilk önce odasına uğrayıp görünmezlik pelerinini üstüne geçirmişti. Artık kimse tarafından görülmeyeceğini bilmenin verdiği rehavetle yavaşça göle yürümeye başlamıştı, ta ki duyduğu ses lanet yemiş gibi çakılıp kalmasına sebep olana kadar.

"Yaz tatilinde çok özlü iksir içip Dursley'in yerine geçmek o kadar eğlenceli ki! O yaralı kafaya eziyet etmek ve ettirmenin hissi hâlâ içimde! Bu tatilde tekrar yapacağım, o şişko aptal Dursley'e tek obliviate yetiyor nasılsa."

Blaise, Pansy, Crabbe ve Goyle ile gölün yakınındaki ağacın altına oturmuş, Harry'e yaptığı eziyetleri anlatırken gülen çocuğa nefretle baktı.

Evet, bazen Seçilmiş'ler de nefret ederdi.

Voodoo büyüsünün ikinci seansına gitmek için gerekli olan cesareti deminki sözlerden fazlasıyla almıştı.

Karbon'dan Black'e sevgilerle... :D

VOODOOHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin