◁ 01 ▷

2.9K 308 66
                                    











⇨ Amarah Song Ji Hyo ⇦



♚part yang agak sikit daripada biasa(─‿─)

♚sangatlah dipersilakan enjoy bahagian ni( ̄∀ ̄)

♚Sebarang pertanyaan boleh tanya author.= ̄ω ̄=































[Di padang bola sepak]








"Come On min sugaku!!!awak boleh!!!min suga!!!!"song ji hyo berteriak dengan penuh semangat daripada tempat duduk penonton di barisan hadapan bersama-sama dengan kawan baiknya,lay.

Gadis itu bukanlah peminat bola sepak yang tegar tetapi dia lebih berminat pada pemainnya iaitu min yoongi,merupakan captain team swagger.pertama kali melihat min yoongo beraksi di atas padang..

Dia seolah olah dilamun cinta..selama 6 bulan dia bersorak dan berfangirl terhadap min yoongi.dan dia tidak peduli betapa rimasnya yoongi dengan sikapnya itu.

"That's my boy!!!!serang dia lagi wahai suga ku sayang!!!!ouh yeah!!!!!!!"

Zhang yixing selaku kawan baik kepada song ji hyo mula memutarkan biji matanya ke atas.dia mahu lihat perlawanan bola sepak ni dengan aman dan damai.tapi song ji hyo tidak henti-henti menjerit macam monyet dalam kandang.

"Bisinglah kau ni mak cik"ujar lay,jengkel dengan jeritan song ji hyo yang tidak habis-habis.

"What?aku tak boleh berhenti sokong my baby sugar ok!!dia perlukan sokongan aku untuk menang."balas ji hyo selamba.

"Bukan kau sorang je peminat dia sekarang ni..dia ada ramai peminat duhh.."

"Whatever..go suga go!!!!!my sugar all the best!!!kyaahhhhhh!!!!!"

Ji hyo kembali menumpukan perhatiannya pada min yoongi.tidak penat langsung dia berdiri sambil bersorak untuk min yoongi.malah dia kelihatan bahagia.

Lay menggeleng geleng kepalanya melihat sikap ji hyo.bukan dia tidak suka song ji hyo meminati min yoongi tetapi dia rasa kasihan dengan kawan baiknya itu.

Yoongi sebenar tahu bahawa song ji hyo meminatinya tetapi pemuda itu beranggapan song ji hyo tidak wujud malah melayannya dengan agak teruk.

"Stop being idiot ji hyo..dia bukannya hargai pun pengorbanan kau untuk dia selama ni.entah-entah dia tak peduli pun."sindir lay di hujung bicaranya.matanya tidak 100% fokus pada perlawanan bola sepak.

"Berani kau cakap macam tu dekat my sugar yoongi!yah!!aku tak peduli pun apa dia buat dekat aku asalkan dia sedar akulah yang setia sokong dia selama ni..*sengih macam idiot*"

"Wow..aku tak sangka obsesi kau dekat min yoongi makin teruk"

"Aku tak obses aku just terlebih minat dia je.tch.."ji hyo menafikan apa yang lay katakan pada dirinya.

[COMPLETED]THE HIDDEN BEAST (15+) - KIM TAEHYUNGWhere stories live. Discover now