◁ 7 ▷

2.2K 279 45
                                    






-Sepatutnya aku yang dia patut kiss dan bukan minsh** tak guna tu!!!!-

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


-Sepatutnya aku yang dia patut kiss dan bukan minsh** tak guna tu!!!!-

♔ Jealous & Obsession ♔




Party di Villa Min yoongi berlangsung dengan sangat meriah daripada pukul 8 malam sehinggalah tengah malam

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Party di Villa Min yoongi berlangsung dengan sangat meriah daripada pukul 8 malam sehinggalah tengah malam.ramai mahasiswa dan mahasiswi datang ke party tersebut.

Muzik rancak serta lampu disko berwarna warni memenuhi seluruh ruangan villa min yoongi.

Pelbagai jenis Wain,soju dan arak-arak tersedia dengan begitu banyak khas untuk pengunjung party tersebut.team swagger kini meraikan kejayaan mereka yang menang besar di busan.

[Di suatu sudut]

kim taehyung selaku captain team alien..yang tidak sepatutnya ada di parti tersebut munculkan diri dengan memakai pakaian yang ringkas sahaja..

Berjaket merah dengan seluar jean's ketat hitam,cermin mata hitam dan topeng mulut untuk menutup identitinya..dan tak lupa juga topi berjenama Adidas disarungkan di kepala agar identitinya tidak diketahui.Pemuda itu sedang duduk di sofa sambil menyilangkan kaki.

Dan disampingnya sudah tentu,adanya park jimin berbaju kemeja putih dengan seluar slack ketat berwarna hitam,topi berwarna merah disarungkan di kepala.

Kawan baiknya itu,sedang menari terkinja kinja sambil menggoyakkan punggungnya yang gebu betul-betul di hadapan kim taehyung.

Slap!

"Kau boleh duduk diam tak ketot!dah lah punggung kau halang pandangan aku!kau ingat kau hot ke apa!"marah taehyung.

Ditamparnya punggung jimin dengan tamparan manja.

"Hey!suka hati kau je tampar jibooty aku!of courselah aku hot duhhh kalau tak..aku takkan menari sexy macam ni.."

Again..park jimin menggoyakkan bontotnya yang dirasakan seksi di hadapan taehyung.dan sekali lagi taehyung menampar punggung jimin dengan tamparan yang kuat.

[COMPLETED]THE HIDDEN BEAST (15+) - KIM TAEHYUNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin