◁ 2 ▷

2.5K 289 74
                                    


What the...


















[Di bilik sakit]




Yoongi merengus sebaik sahaja dia tersedar daripada pengsan.dahinya dipicit sedikiy agar rasa pening berkurangan dan kemudian dia bangun daripada pembaringannya dan duduk di sisi katil.

"Suga..awak dah bangun..awak sakit ke?nak saya ambil ubat?"tegur suatu suara daripada arah lain.

Perlahan lahan yoongi memusingkan kepalanya ke tepi dan jejaka itu mula mempamerkan wajah yang jengkel tatkala dia melihata bayangan 'peminat' gilenya berada di situ.

Menyampah barangkali.

"Apa kau buat dekat sini?"soalnya diingin.langsung tidak gembira dengan kehadiran 'peminat' setianya itu.

"Em..saya..saya cuma risaukan keadaan awak.Taehyung tak guna tu..pukul awak kuat sangat sampai-"

"Aku tak perlukan simpati kau.kau boleh berambus daripada sini."

Sebelum ji hyo habis memberi penjelasan,yoongi memotong percakapannya dan menghalaunya keluar.tidak peduli sama ada itu adalah gadis yang menolongnya tadi.

"Ba-baiklah..tapi saya harap awak cepat sembuh suga..ouh..dan..saya ada tinggalkan ubat dekat tepi katil awak..saya pergi dulu."ji hyo menundukkan kepala ke arah suga dan perlahan lahan membuka pintu dan keluar daripada bilik sakit.

Perlahan lahan dia tutup pintu tersebut dan mula mengelap air matanya yang sedikit menitis daripada kelopak matanya.

Tipulah kalau dia kata dia tidak terasa dengan kata-kata suga..tapi walau apa pun suga lakukan terhadap dirinya..rasa minatnya pada min yoongi tidak mudah terpadam..

"Tak pe ji hyo..kau kuat.hwaiting!"



*

*

*

*

*

*

[Di Kelas]

Taehyung menghenyekkan punggung dengan kasar di salah sebuah kerusi kosong yang dia lihat.kelas kosong yang tidak berpenghuni menjadi tempatnya untuk melepak.

Park jimin,selaku kawan baik kim taehyung mula membuat mimik muka apabila kim taehyung memilih tempat yang agak suram dan menggelikan di matanya sebagai tempat melepak.

Namun disebabkan dia kawan yang baik dan innocent dia ikutkan sahaja kehendak kim taehyung.jejaka itu mengambil tempat tak jauh daripada kim taehyung.

"Aishh sakit betul pipi aku ni..sial betul perempuan tu."bisik taehyung geram.pipinya yang ditampar digosok perlahan.masih terasa betapa pedihnya penangan gadis itu tadi..tak guna betul.

"Salah kau juga sebab tumbuk idola dia."balas jimin selamba.iphone 7 dikeluarkan daripada poket seluarnya.

"Huh?aku?yah..kalau anak minshi** tu tak main kotor aku takkan tumbuk dia!dan lagi satu..aku tak tahu pula perempuan tu peminat gile dia..damn!"

[COMPLETED]THE HIDDEN BEAST (15+) - KIM TAEHYUNGWhere stories live. Discover now