3 8

6.3K 683 259
                                    

sorry geng baru update. kemalasan menguasai diri tu yang tak update update sehingga lah strawbaerri whatsapp aku dan memaksa untuk update 😂



Selepas sesi dimalukan bersama jeon jungkook dan aku telah pergi ke tandas untuk memperbetulkan baju aku, kami sambung dating dekat hangang ni.

Actually aku sampai sekarang tak tahu apa motif abe jeon ni bawak aku kesini. Kalau nak dating pun cuba lah bawak aku pergi amusement park ke. Ini lahanet bawak gi hangang river je.


Haa nak cakap aku tak bersyukur la tu. Suka membawang eh. Baling lempeng kang.


"Kook, awak sebenarnya bawak saya kesini buat apa ? Setakat makan eskrim kon ermm dekat rumah kita ada tiga biji peti ais besar yang dalamnya tiga tiga ada 5 biji pek aiskrim pelbagai perisa."

K ghaiss jungkook tak makan aiskrim. Dia tengah minum americano. Kang ada yang jadi hyper manja mampus sis nak melayan. Kalau manja dengan bini je takpe ini tadi makcik jual aiskrim pun dia nak ngorat. 


"Hrmm saja nak luangkan masa dengan kau."


"Sebelum ni awak luangkan masa dengan gajah ke ?"


"Ada la iras iras sikit."


Aku tumbuk bahu jungkook perlahan. Ishh dia ni.


Jungkook hanya gelak perlahan dan merapatkan diri dia dengan aku. Musim sejuk yang hampir tiba ni buatkan Jungkook punya badan warm gila. Uwu kau hado ?

"ermm weh yeorum."

"Pe dia ?"


"actually en, masa sekolah dulu, kau ingat tak siapa yang selalu bagi kau makanan time rehat ?"


"haa siapa siapa ?"


"Aku."


Aku pandang jungkook mcm tak percaya. Lahh makanan yang selalu aku jumpa dalam meja aku tu jungkook ke yang bagi. Baru nak berangan ada secret admirer.


"kenapa awak bagi saya ?"


"lepas ada satu time kau pengsan dekat sekolah tu aku baru tahu yang kau tak pergi kantin mahupun koperasi. sebab tu aku belikan. kau kan dulu anti sosial takde konfiden kerek namampus-"

Jungkook pandang aku takut bila dia nampak aku pandang dia mcm bila bila masa aku boleh humban dia dalam sungai ni.

"aku tak faham kenapa dulu kau suka sangat lepak rooftop time rehat. best sangat ke rooftop tu dari makanan ?"


"ermm tak juga. makanan bae nombor satu. makanan tu punya penting sampai awak jatuh ranking kedua."


Aku sengih bila pandang jungkook.


"Tapi awak tahukan masa dekat sekolah saya bukan macam awak. Digilai ramai. Semua perempuan beratur nak jadi gelfren awak begitu juga dengan readers buku ni. Bila diorang semua dapat tahu yang kita ni tinggal sama sama diorang semua tak suka."

Aku menjilat sedikit aiskrim aku yg dah meleleh ni haa.

"kalau saya pergi kantin rasa macam terancam je ada satu hari tu kuah sup daging diorang tumpahkan atas kepala saya jadi lepastu saya dah tak nak turun kantin."

Jungkook tak pernah tahu sebab dia senior so rehat lambat sikit.

Jungkook pernah dengar cerita ni tapi tak tahu la pulak org tu adalah isteri dia sendiri.


[C] sugar daddy | j.j.kWhere stories live. Discover now