Part 2

244 13 0
                                    

" John.. Jangan tinggalkan saya.. Saya merayu John.. "

Seorang perempuan sedang merayu sambil memegang tangan lelaki itu supaya tidak pergi.

" Awak buat saya kecewa Jolie.. Saya sangat kecewa dengan perangai awak.. "

" Cakap John apa salah saya!? "

" Apa salah awak? Awak banyak salah Jolie! Banyak!"

" Bagitahulah apa salah aku!!?"

Lelaki itu terkejut melihat perempuan itu menjerit dihadapan nya dan ber'aku,'kau' dengan dia. Selama mereka berdua,tak pernah si perempuan bertinggi suara dan bercakap tak sopan dengan lelaki itu.

" Awak buat semua orang salah faham tentang saya dan Rocelina.. Awak bagitahu diorang yang saya curang dengan awak dan pergi bersama Rocelina dan itu semua tidak benar! Saya dan Rocelina difitnah! Dan awak percaya orang lain dari suami sendiri.saya kecewa Jolie.. "

" But you deserve it John! Kau curang dengan aku betul-betul! Kau pergi dengan betina itu! Bukti ada depan mata macam mana aku tak percaya!? "

" Tengok! Awak percaya orang lain dari suami sendiri! Awak mungkin tak tahu bukti itu adalah palsu!! Palsu Jolie!"

*PANG*

Si perempuan itu dengan tidak sengaja menampar pipi sang lelaki dengan kuat,mereka berdua terkejut sebentar sebelum sang lelaki bersuara.

" Tolong ceraikan saya, Jolie."

" Tak... Tak John saya minta maaf.... Saya tak sengaja John maafkan saya.. Saya tak sengaja John.. "

" Ceraikan saya. "

" Tak!! Aku tak akan ceraikan kau!! Aku tak akan bagi betina tu rampas kau dari aku! Kau jangan berani nak pergi John!!"

Sang lelaki berasa kecewa dan sedih dengan perempuan ini,Sang lelaki mengambil beg besar nya lalu beredar dari situ sebentar si perempuan merayu nya jangan pergi dan menangis dengan kuat.

" JOHNNN!!!"

* selepas itu ayah Dave pun datang memujuk Jolie dan berkahwin dengan dia. Manakala John pula kahwin dengan Rocelina selepas Rocelina memujuknya tentang Jolie. Selepas kejadian itu,Jolie dan Rocelina menjadi musuh,Jolie tidak suka Rocelina dan Rocelina tak suka Jolie. Sehingga mereka berdua ada anak,dan anak-anak mereka berdua berkapel sesama membuatkan mereka berdua lebih benci sesama lain.  Faham- faham lah der.

(COMPLETE) Hurt But LoveWhere stories live. Discover now