Bab 63

4.3K 139 92
                                    

sorry lambat update. Harap korang enjoy.

.
.

(Sarah Wahidha)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(Sarah Wahidha)

Sesampai sahaja di perkarangan sebuah rumah banglo disitu, Zach terus mengeluarkan Asyraf dari keretanya. Dia kemudian disambut oleh seorang pembantu rumah untuk masuk kedalam rumah tersebut.

"Tuan Zickry silakan duduk dahulu. Saya akan sediakan air" ucap pembantu rumah tersebut lalu melangkah kakinya menuju ke dapur. Asyraf yang berada disebelah Zach masih leka makan gula-gula kapas yang diberikan oleh Aashraf tadi.

Zach memandang little Asyraf yang berada disebelahnya yang sedang sibuk menikmati gula-gula kapas tersebut. Kemudian lelaki itu mencium pipi Asyraf dengan begitu lama sekali sambil memejamkan matanya.

'Seandainya kau masih hidup Daniaelle, pasti kau gembira melihat anak kau membesar dengan begitu baik sekali' kata Zach didalam hati.

"Ehh daddy.. sakit.." kata Asyraf dengan nada pelatnya sambil menolak wajah Zach dari pipinya.

"eh kenapa pulak? tak sayang daddy lah ni?" kata Zach yang acah-acah merajuk.

"Bukan.. tak suka jambang tu.. tajam..sakit.." balas Asyraf membuatkan Zach ketawa. Sebenarnya dah banyak kali Asyraf menyuruhnya shave jambang yang terdapat diwajahnya namun Zach tetap tidak mahu. Biar kelihatan seksi menurutnya.

"Tuan Zickry, ini airnya" kata pembantu rumah tersebut lalu menuangkan fresh orange kedalam gelas.

"terima kasih.. btw Kak Mah, mana Sarah? dia masih ada kelas ke?" Soal Zach tiba-tiba. Sejak dari tadi dia langsung tidak nampak kelibat gadis itu didalam rumah ini.

"Ouh Puan Sarah masih ada kelas. Dia kata mungkin harini dia balik lambat sebab nak uruskan permarkahan studentnya." jelas pembantu rumah tersebut yang diberi gelaran sebagai Kak Mah. Zach hanya meng'oh'kan sahaja kata-kata wanita paruh baya itu.

"Assalamualaikum.." sapa seseorang.

"walaikumsalam" balas Zach bersama Kak Mah.

"UMI!!" Asyraf berlari kearah Sarah dan langsung memeluk tubuh wanita itu.

"Amboi sukanya dia bila umi dia balik.." kata Zach

"eh mestilah.." balas Asyraf.

"Kalau macam tu Daddy balik lah.. tak nak jumpa Asyraf lagi.."

"Eh jangan lahh.." Asyraf berlari datang ke arah Zach semula dan menghulurkan tangannya untuk didukung oleh Zach. Tanpa banyak bicara Zach terus mendukung Asyraf lalu mencium pipi budak kecil itu bertalu-talu.

"Awak baru sampai ke Zickry?" soal Sarah yang sejak tadi diam memerhatikan anaknya bersama Zach.

"tak ada lah.. baru je.. awal awak balik harini?" Soal pria jangkung itu.

Cinta Matiku[Boyxboy] (Complete)✔Where stories live. Discover now