פרק 6

1K 64 12
                                    

התנתקתי ממנו בעיניים עצומות, לא מסוגלת לפקוח אותן. לא רוצה לדעת מה מבטו אומר. אולי הוא חושב עכשיו שאני בדיוק כמו כולן? אחת כזאת שרק רוצה לקרוע ממנו את הבגדים ולהעביר איתו את הלילה? כי אם זה מה שהוא חושב עכשיו אני אאבד את עצמי. זאת הייתה הנשיקה הראשונה שלי עכשיו, קצרה , יבשה, אבל עם הרבה מאוד רגשות קבורות בה. איך אגרום לו להאמין לי שאני לא כמוהן?
אני אוספת את כל האומץ שבי ומנסה לפקוח את עיניי. אך אני לא מספיקה כי מיד הן נעצמות שוב בעקבות החיבור של שפתיו של סמואל לשפתיים שלי. כל הפרפרים והרגשות חזרו בבת אחת. ידיי עולות לפניו באיטיות ואוחזות בו בעדינות. שפתיו החמימות נפתחות ושניה אחרי אני מרגישה את לשונו בתוך פי. אני קופאת. מה אני אמורה לעשות עכשיו? זה מרגיש מוזר, אבל כל כך טוב. אני נותנת ללשוני לפגוש בשלו ונעה עם שפתיו בתיאום. הוא נאנח אל תוך פי וקובר את ידו בשיערי הקצר. הוא מעמיק את הנשיקה אפילו יותר, ואני? לא רוצה שזה יפסק לעולם.

אחרי כמה דקות של נשיקה ראשונה סוערת במיוחד אנחנו מתנתקים, אך לא לגמרי, שפתינו התנתקו אך הפנים שלנו עדיין קרובים כל כך. אנחנו מתנשמים במהירות, מנסים להחזיר את האוויר לריאותנו. אני פוקחת את עיניי ומגלה את עיניו התכולות והסוערות בוהות בי.

״למה נישקת אותי?״ הוא שאל המום ושבר את השתיקה.
הרגשתי את הלחיים שלי מתחממות, ואת ליבי מאיץ, מה אני אמורה לענות לו על זה? אני לא יודעת למה נישקתי אותו. אני רק יודעת שזה הדבר היחיד שרציתי לעשות באותו רגע.
״אני מצטערת..״ מלמלתי והשפלתי את מבטי, לא מסוגלת להביט בו עכשיו ממבוכה.
לפתע אני מרגישה את אצבעותיו אוחזות בסנטר שלי ומרימות אותו כך שאני אוכל להביט בעיניו.
״שלא תעזי להתנצל על הנשיקה הזאת. לעולם.״ אישוניו התרחבו ועיניו הפכו לתכלת סוער כשאמר זאת. הלב שלי החסיר פעימה והבטן שלי התכווצה בכאב נעים מהמבט הזה שלו.
אוף נמאס לי מכל התחושות האלו שהוא גורם לי להרגיש! מה יש בו שגורם לי להרגיש כך?
הוא עדיין מביט בי, באותו מבט, חוקר את פניי.
״תפסיק להביט בי ככה!״ אני דורשת ומפנה את מבטי אל הטלוויזיה הגדולה. גיחוך נפלט מפיו.
״אני מלחיץ אותך?״ הוא שואל ומתקרב אל צווארי, מניח שם נשיקה שגורמת לכל גופי לרעוד ונשען על כתפי. נאנחתי. לא טורחת לענות על שאלתו, הוא יודע את התשובה.
השענתי את ראשי על גב הספה ועצמתי את עיניי ברוגע. מנסה להתעלם מהנשיקות שסמואל מפזר על כתפי.

״את הדבר הכי טוב שקרה לי בחצי השנה האחרונה. או אפילו בכל החיים שלי.״ הוא לוחש וגורם לעיניי להפקח באיטיות ובדאגה. מצד אחד הלב שלי קופץ מהמחמאה שזרק, ומצד שני הלב שלי נשבר מהטון שבקולו.. מה הסיפור שלו? מה קרה בחצי שנה האחרונה?
״סמואל..״ אני לוחשת והוא מרים את עיניו אליי. אני מהססת מעט לפני שאני שואלת ״מה קרה בחצי שנה האחרונה?״

״אליסון לא סיפרה לך?״ הוא שאל בהיסוס. מה היא אמורה לספר לי? ואז הוא זרק את זה, כאילו המילים לא אומרות שום דבר.
״הייתי חטוף במשך החצי שנה האחרונה״

My SkyWhere stories live. Discover now