0.7

1.7K 118 19
                                    

הדבקתי על הלוקרים, פיזרתי במסדרון, בחצר הגדולה, עותקים של התמונה, לפתע עלה לי פלאשבק-

■ 2014, חטיבת ביניים גרייסון ■
הגעתי לבית ספר בראש מושפל וצעדים חוששים כמו תמיד, אחרי ההשפלה שספגתי אתמול מדילן שסירב להצעתי לצאת לדייט כל מה שרציתי הוא ללכת למיטה ולהתכרבל עם החתול שלי קאפקייק במיטה למשך כל החיים.

אך האמא המעצבנת שלי הכריחה אותי ללכת לבית ספר! היא לא יודעת מה שקרה או מה עובר עליי בכלל בבית ספר המחורבן הזה. בנוסף דניאל חולה אז אצטרך להתמודד עם היום הזה לבדי.

כולם הסתכלו עליי וצחקקו, הדביקו לי פתק לגב? שמו לי אבנים בתיק שוב? מה כל כך מצחיק? התקדמתי אל הלוקרים וראיתי שמודבקת עליו תמונת הפרופיל שלי בווצאפ שבה אני מחייכת עם הגשר ומסמנת וי למצלמה. חשבתי שזאת תמונה יפה אבל ראיתי שהם הדביקו לי בפוטושופ גבה מחוברת וציירו לי שפם וחצ'קונים. הבטתי סביבי וראיתי שהתמונה פזורה על כל רצפת המסדרון ועליה כתוב: 'דבי הדבה אף אחד לא יגע בה!'

הדמעות איימו לפרוץ ממני, הבטתי מאחורי גבי וראיתי את מקס ודילן ועוד כמה ילדים צוחקים, הכי נפגעתי כשדילן צחק. הלכתי לשירותים לבכות. אולי אני פשוט אתאבד וזהו?!

2018, תיכון גרייסון ■
המחשבות האלה רק נתנו לי מוטיבציה להמשיך עם מעשיי, ובקרוב אמה ודילן וכולם ילמדו שאיתי לא מתעסקים.

Whatsapp: ג'סיקה: היוש, את זוכרת שהמסיבה שלי היום נכון? את רוצה לבוא אליי לפני ונתארגן ביחד?

חייכתי לעצמי, כמעט שכחתי מזה..

Whatsapp: me: ברור! נתראה ב9

תלמידים התחילו לבוא ואני די התחבאתי ליד השירותים כדי שאמה ודניאל (אם היא בכלל לומדת בבית ספר הזה כי לא ראיתי אותה) לא יראו אותי כשיבינו שאני עשיתי את זה. התלמידים הסתכלו על התמונות וחלקם היו בשוק, חלקם צחקו, חלקם שרקו, רובם זרקו הערות כגון: 'אני לא מאמין!' 'אמה עברה צד?!' 'הלך הסיכוי לזיין אותה (את אמה) אחי' חלק מהבנים צחקו.

אני חייכתי בסיפוק וחיכיתי שאמה ודניאל יגיעו, שיהיה על פניהן המבט המובך הכועס והשבור הזה כשהיה לי, כשהיא פגעה בי.

אמה הופיעה בפתח לאחר חמש דקות, כולם שרקו לה וצחקקו, והיא הביטה כלא מבינה. ג'סיקה ושתי שפוטות שלה (כנראה) צעדו לעברה וג'סיקה דחפה לה את התמונה לתוך היד, "אני לא מאמינה עלייך, זונה" סיננה ג'סיקה והחבורה התרחקה.

אמה הביטה בתמונה ועיניה הפכו מלא מבינות למלאות כעס ועלבון. כמעט ריחמתי עליה והצטערתי על מעשיי. היא חיפשה בעיניה מישהו, את מי היא מחפשת? כשעיניה עצרו על עיניי והיא צעדה לעברי במהירות ידעתי שזה לא יגמר טוב..
_____

אהבתם? לא אהבתם? דברו אליי(:!

The listWhere stories live. Discover now