Bab 9

1K 59 7
                                    

Stalker POV

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Stalker POV

Ali kesayangan ku ~ Ermm ~ Apa nak buat ya ~♥ Kesiannya dia . Jangan risau Ali , aku akan jemput kau tak lama lagi . Dan ayah kau akan bertemu dengan kubur  sekejap lagi ~ ♥

Soon Ali ..

Nobody POV

Seperti biase Ali selalu bermain game nya di taman berdekatan setiap balik sekolah . Dan dari jauh pulak stalker setianya memerhatikan dari jauh .

Tengah Ali terlalu fokus PvP , ada dm terpapar di skrin yang membuatkan Ali game over .

Ali cuba mengabaikan dm itu tetapi dia terperasan yang dm itu disertakan dengan klip gambar . Ali pun tap dm yg masih di skrin nya .

Berderau Ali . Terkejut apabila melihat mesej yg creepy dan juga gambarnya tengah bermain game , di taman , duduk di buai dan memakai baju sama yang serupa dengan pakaian nya sekarang .

Sangat serupa .

Dari jauh , stalker  milik Ali masih di situ tidak berganjak sambil memegang handphone nya . Dia tersenyum begitu lebar dan ade sesuatu rancangan jahat tersemat di fikirannya .

 Dia tersenyum begitu lebar dan ade sesuatu rancangan jahat tersemat di fikirannya

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Dm :
Direct message

𝙎𝙀𝘾𝙍𝙀𝙏 𝘼𝘿𝙈𝙄𝙍𝙀𝙍 [ 𝙖 . 𝙜𝙝𝙖𝙯𝙖𝙡𝙞 ] Where stories live. Discover now