Spojrzałam w jego puste oczy. Oczy bez uczuć. Kiedyś wypełnione szczęściem i marzeniami, a dziś tak ciemne, pozbawione radości.
Jego dotyk jest tak zimny. Dotyk bez uczuć. Kiedyś ciepły i przytulny, a dziś słaby, pozbawiony czułości.
Jego uśmiech jest tak tępy. Uśmiech bez uczuć. Kiedyś wypełniony poufałością i wyższością, a dziś obojętny, pozbawiony radości.
Jego ciało jest takie blade. Włosy rozczochrane, worki pod oczami. Kiedyś pewny siebie i otwarty, a dziś zamknięty w sobie, pozbawiony świetności.
Jego umysł jest tak zablokowany. Pełen cierpienia. Kiedyś bystry i obrotny, a dziś ogarnięty cierpieniem i obłąkaniem.
Patrzę na niego i widzę siebie. Bo lustro pokazuje prawdziwą mnie. Czyż to nie obłęd? Patrzysz na swoje ciało, jakby było czymś obcym. Jakby było więzieniem, którego nie chcesz.
Twoje cierpienia są zamknięte w tym pudełku. Pudełku, które nazywają ciałem. Nie dajesz im wyjść na zewnątrz, dlatego rozsadzają twoje wnętrze. Niszczą cię jeszcze bardziej. Wywołują trzęsienie się ciała, przyśpieszone bicie serca i urwany oddech.
Poranione nadgarstki
Zapłakane policzki
Rozmazany makijaż
Cierpienie sercaNikt na ciebie nie spojrzy. Nikt nie pomoże. Jesteś sama ze sobą. Jesteś w obłędzie.
Skazana na wieczne cierpienie. Bez nawet cienia nadziei. Nadziei na lepszy czas. Nadziei na miłość.
Czyż to nie paradoks?
Nazywają cię chłopakiem i wolisz chłopców, więc to homo.
Ale ty wiesz, że jesteś dziewczyną, więc jesteś hetero.
Więc która odpowiedź się liczy?
Co jest prawdą, a co zwodzeniem słów?Miłość boli
Zakochujesz się
Masz nadzieję
Tracisz ją
Cierpisz
Umierasz wewnętrznieNie masz jak żyć. Nie chcesz żyć. Jesteś skreślona przez wszystkich. Jesteś samotna. ON nigdy cię nie pokocha. Nie da ci szczęścia.
Jesteś teraz pusta. Wyprana z dobrych uczyć. Nasiąknięta negatywnym widzeniem świata. Ból, cierpienie, samotność i miłość wypełniają cię całą.
Strach to twoje jedyne ograniczenie.
Tylko on powstrzymuję cię przed tym krokiem.
Dla wielu drastycznym krokiem.
Ale dla ciebie dobrym i przemyślanym krokiem.Wystarczy jeden krok, jeden mały kroczek, a usłyszysz SAMOBÓJSTWO...
CZYTASZ
Cmentarne Noce Nieżywych Zniczy Samotnych
PoetryZbiór luźno powiązanych wierszy autorstwa Seleny Swift Love burned, pain come and go away, memories stay, now I deal with shit All scars weathered on sun I almost moved when light tried went back to my life Data powstawania: 2018-2023 Data publikacj...