Criminal (ChanLu)

139 6 3
                                    

so... Nz tahu banyak lagi kerja Nz yang tersekat, tak siap lagi terlebih lagi cerita royal love (ChanDae). Sikit lagi siap, and this story actually draft untuk cerita baru Nz yang akan datang, and I think nak publish cerita ni lepas sequel dari 'That Eyes' and 'What's Wrong with Chanyeol' tu habis.

but, because of hari ni birthday Chanyeol, why not right? Royal love final akan selepas ini, tinggal nak edit sikit sahaja lagi.

Enjoy my babies and..

HAPPY BIRTHDAY CHANYEOL

.

.

.

"He is a hustle, he is no good at all...He lies, he bluffs, he's unreliable

He is a sucker with a gun"

.

.

.

Dia bangun saat terasa beban di pinggangnya. perlahan berpusing dan lihat kekasihnya yang masih lagi memejamkan matanya. Anni, adakah lelaki itu masih lagi miliknya kini? Kulit tan, matanya tajam bak helang, rahang yang tegas. Oh tuhan, He was loved this guy... tapi perlahan cinta itu semakin hilang, Bersama hilangnya hangat sifat romantic lelaki ini dulu. Dia Kim JongIn, atau lebih dikenali sebagai Kai.

lelaki cantik itu bangun dari katil Bersama ringisan halus dari bibirnya, kakinya di Ayun menuju ke bilik air tanpa sehelai benang pun yang menututp tubuh putihnhya. Berdiri lama dihadapan cermin besar di dalam tandas, meneliti tubuhnya. penuh dengan kesan Lebam dan calar.

Jari lentiknya perlahan menyelusuri ssetiap kesan lebam, tanpa sedar sedikit senyuman terukir pada bibirnya, adakah dia menikmati semua ini? jawapannya tidak. ini semua hanya kepalsuan yang diciptanya selama ini.

Dia hanya berharap agar ini semua berakhir.

"Malam ni ada parti dekat rumah boss aku I wanna you to came with me"

Suara tegas lelaki itu kedengaran.

'kenapa tak bawak lelaki tu je? kenapa mesti aku' Batin Luhan meronta, namun dia hanya mengangguk perlahan sebelum keluar dari bilik air dan menuju ke dapur untuk membuat sarapan untuk dirinya dan Kai.

Moga ia akan berakhir

Beri kebahagiaan untuk dirinya

.

.

.

.

.

Malam menjelma, Luhan dan Kai sedang menikmati parti yang sedang dijalankan, mungkin dalam erti kata lain, hanya Kai sahaja memandangkan luhan sendiri datang tanpa kerelaannya. Matanya meliar ke sekiling walaupun Kai setia berdiri di sebelahnya, berbual dengan rakan bisnesnya.

Tanpa sedar matanya tertangkap sosok lelaki yang sedang memerhatikan dirinya. Mata bundar lelaki itu menikam tepat ke anak matanya. Rahang tegas lelaki itu, tubuhnya kekar dan mungkin lebih tinggi dari Kai. Jujur pandangan lelaki itu mehasilkan sedikit getaran aneh pada dadanya.

"What are you doing Xi Luhan?!"

Kai berdiri dihadapan Luhan, menghalang pandangan dia pada lelaki tadi.

"Don't you try to make me embrace" Ujar Kai sambal mencengkam pipi putih Luhan, pantas Luhan menepis tangan Kai dan berlalu ke tandas. Wajahnya dicuci Bersama air sebelum di keringkan dengan tuala bersih.

𝑬𝑿𝑶 𝑪𝒐𝒖𝒑𝒍𝒆 𝑭𝒂𝒏𝒇𝒊𝒄𝒕𝒊𝒐𝒏.Where stories live. Discover now