Dash povEu: Așteaptă aici !! îi spun apoi ies afară din birou și mă duc în sala de antrenament la sora mea.
Eu: Devon am adus-o pe regină e în birou !!
Devon: Mă duc la ea, tu du-te și puneți masca, nu trebuie să afle încă că tu ești șeful, nu putem avea încredere deplină în ea !!
Eu: La cum mi-ai vorbit acuma, dă de înțeles că tu ești șeful nu eu !!
Devon: Taci și mergi odată !!
Eu: Ok, gata !!
Mă duc în biroul lui Devon, iar acolo pun cifrul de la seif și îmi i-au masca.
Tessa pov
Aștept de 5 min să vină cineva, dar nu a venit nimeni, ei bine până acuma, pe ușă a intrat chiar Devon.Devon: Bună !!
Eu: Hei !!
Devon: Eu mă numesc Devon și voi fi antrenoarea ta, sper că știi să te bați cât de cât, nu prea îmi plac începători !!
Eu: Te asigur că voi lupta chiar bine !!
Devon: O să vreau să îmi arăți în sala de antrenament !!
Eu: Bine !!
Devon: Nu vrei să îți dai masca jos, odată ce ești acceptată în mafie trebuie să îți dezvălui identitatea !!
Eu: Nu o voi da prea curând jos !!
Îi spun apoi pe ușă intră chiar regele pistei, deci regele e conducătorul mafiei.
Dash: Ca să intri în mafie trebuie să treci niște probe !!
Eu: Bine, și care sunt probele ?!?
Devon: Tras cu armă, luptă corp la corp cu mine și șeful, apoi o cursă cu mașina cu șeful, iar motorul cu mine !!
Eu: Simplu !!
Devon: Vino !!
Apoi mergem în camera cu arme, Devon îmi dă o pereche de căști și un pistol, iar eu mă duc într-o cabină și încep să trag cu arma în ținte, nimerind fiecare punct roșu, prima țintă a dispărut, iar acuma a apărut alta care se mișcă mai repede, iar punctul roșu este fix în centrul frunții, simplu, trag cu arma nimerind drept la țintă, îmi d-au căștile jos apoi mă duc la Devon și Dash, să fiu sinceră nu mă așteptam ca să facă și Devon parte din mafie, ea este mult mai bună decât Dash.
Eu: Următoarea probă ?!!
Dash: Lupta corp la corp !!
Mergem în sala de antrenament, iar acolo sunt mai mulți adolescenți care se antrenează, când ne văd se opresc din tot ce făceau apoi s-au aliniat cu toți.
Devon: Ea este regina pistei, iar acuma dă niște probe ca să poată face parte din mafie !! le spune ea
Elx: De ce porți o mască ?!? mă întreabă un băiat
Eu: Pentru că nu vreau să imi dezvălui identitatea !!
Eax: Ți-o vei dezvălui vreodată ?! mă întreabă o fată cam de vârsta mea.
Eu: Da, dar nu toți din mafie vor ști ce fel arât !!
Eax: De ce !?!
Eu: Nu trebuie să știi !!
Eax: Ai mai fost vreodată într-o mafie ?!? îmi spune, iar mie deja mi se pare ciudată fata asta, ceva nu e în regulă cu ea
Eu: Nu cred că te interesează pe tine dacă am mai fost în vreo mafie !!
Eax: Ba mă cam interesează !! îmi spune, iar eu o privesc mai atent și observ că cercei ei au o mini cameră video, iar broșa mică are un aparat de înregistrare, deci avem o cârtiță.
Eu: Ba nu te interesează, vino la mine !! îi spun, iar ea vine în fața mea.
Eax: Ce este ?!
Eu: Cum te cheamă ?!
Eax: Chloe !!
Eu: Păi Chloe, stop joc !! îi spun și mă apropii de ea
Chloe: Ce joc ?!?
Eu: Știu că ești o cârtiță !! îi spun la ureche ca să audă doar ea, apoi mă îndepartez de ea și văd că a rămas uimită.
Chloe: Cum ai aflat ?!?
Eu: Cercei și broșa, ascundele mai bine !! apoi îi fac cu ochiu
Chloe: TU !! țipă la mine, apoi scoate pistolu și îl îndreaptă spre mine.
Devon: Lasă arma Chloe !! îi spune ea cu o voce total schimbată față de cum vorbea cu mine în parc.Chloe: Nu ai dreptu să îmi spui ce să fac Devon, m-am săturat de tine din prima mea zi aici, atâtea reguli și ordine, ești penibilă !!
Dash: Lasă arma și te vom cruța, știi doar că nu îmi place să repet așa că fă ce ți-am spus, acum !! îi spune șefu cu o voce dură
Chloe: Nu !!
Cât nu era atentă, îi fac semn băiatului din spatele ei că să se apropie de ea, iar el se apropie ușor, Devon și Dash încă vorbesc cu ea, iar asta e bine pentru că îi distrage atenția, baiatul s-a apropiat destul de mult, iar el acuma a reușit să o imobilizeze pentru câteva secunde, destul de bine pentru a mă apropia de ea și a o ataca, i-am dat un pumn în nas, iar după pumnu ăla sar putea să îi trebuiască o operație dacă mai rămâne în viață, o lovesc cu picioru în partea dreaptă și stângă, ea amețind și bălăgănându-se în stânga și dreapta, fac 3 pași în spate apoi sar în sus și mă rotesc în aer, iar picioru meu face contact cu fața ei, Chloe a leșinat, iar ceilalți prezenți au început să mă aplaude.
YOU ARE READING
Mafioată cu inimă de piatră
ActionEa o mafioată cu inimă de piatră, nici un băiat nu stă prin preajma ei, înafară de prieteni ei....... El un mafiot cu un trecut nu prea frumos, nici o fată nu se apropie de el, deoarece le este frică.... Volumul 2 : Reîncarnarea