Tessa povAvionu trimis de Dean tocmai a ajuns, Dash a luat toți membri din sediu și domnul Daniel ne-a dat jumătate din cei mai buni oameni ai lui. Toată echipa inclusiv Darrin erau pregătiți de luptă.
****
Avionu a aterizat pe pista din New York, mergem cu toți la mașini și le explic fiecăruia unde este sediul, apoi am plecat spre mafie, Dylan de ce nu ma sunat până acuma, el ar fi trebuit să mă anunțe primu sau părinți mei, ceva e putred aici, decid să îl sun pe Dean, dar are telefonu închis, mai încerc de câteva ori, dar tot nimic, oare a pățit ceva, ce naiba, îl sun pe Dylan și nu răspunde nici el.
Dash: Nu răspunde ?!
Eu: Nu !!
Perla: Sună-l pe Dylan !!
Eu: L-am sunat, nici el nu răspunde !!
Perla: Dacă a pățit ceva ?! spune ea panicată.
Eu: Dylan e un luptător bun, nu ai de ce să îți faci griji !
Perla: Bine !!
Noah povEu: Ai eliberat tot sediul ?!
X: Da, nu mai e nimeni acolo !!
Eu: Totul merge perfect, odată ce Tessa va intra în sediu cu prieteni ei, o să facă.....!!!
X: Avionu lor a aterizat, se îndreaptă spre clădire !!
Eu: Ai mai verificat odată surpriza lor ?!
X: Da, totul e pregătit !!
Eu: Trebuie să meargă planu perfect !!
X: Am înțeles !!
Tessa povLe-am trimis mesaje lui Dylan și Dean cu sutele, dar nu răspund la nici unu, iar la telefon nici nu mai zic, Dash începe să intre și el în bănuieli, ceva nu e bine, nu pot permite ca ei să pățească ceva din vina mea, mergem deja de două ore, iar acuma am ajuns în fața sediului, dar nu se vede nici un inamic sau macar un membru din mafia părinților mei.
Dylan pov
Noah se poartă foarte ciudat de azi dimineață, vorbește la telefon non stop cu cineva, iar azi ne-a spus că domnul Martin Hall nu are treabă cu noi la mafie și putem sta acasă cu toți, telefonu meu zici că a intrat în pământ, l-am căutat prin toată casa și nu a fost găsit, știu sigur că era pus pe noptiera mea la încărcat, dar când am fost să îl i-au peste două ore nu mai era acolo.
Eu: Carlo ?!
Carlo: Cei ?!
Eu: Noah se poartă ciudat de azi dimineață și zâmbește încontiunu !!
Carlo: Poate are o iubită !!
Eu: Nu cred, l-am auzit spunând mai înainte la telefon " Trebuie să meargă planu perfect ", nu e ciudat ?!
CITEȘTI
Mafioată cu inimă de piatră
ActionEa o mafioată cu inimă de piatră, nici un băiat nu stă prin preajma ei, înafară de prieteni ei....... El un mafiot cu un trecut nu prea frumos, nici o fată nu se apropie de el, deoarece le este frică.... Volumul 2 : Reîncarnarea