30( Nu la asta mă așteptam )

3.6K 135 23
                                    


Dedic acest capitol lu' AnaisAnne

Tessa pov

   După ce mă asigur că totul este în regulă la mine, merg la cei doi acasă.
     Ajunsă la ușă, încerc să mă liniștesc, inima îmi bate îngrozitot de tare și nu știu de ce, adică nu e ca și cum o să mă fac de râs, ce poate merge greșit, nu cred că sunt așa stângace încât să spun ceva greșit, iar ei să râdă de mine, sau să d-au mânacare pe mine, să mă împiedic și să cad pe burtă, doamne ce tot fac acuma, în loc să gândesc pozitiv, eu gândesc negativ, inspir apoi expir, după bat la ușă.

Dash pov

Devon aleargă dintr-o parte în alta ca să fie totul perfect pentru cină, e așa amuzantă când e stresată, iar Alma stă în mijlocul sufrageriei și se uită după stăpâna ei cum se agită. Merg la mine în cameră apoi d-au melodia A Different Way la maxim, bine că camera e izolată fonic și nu se aude până jos, altfel Devon ar fi venit în clipa asta și mi-ar strica boxa, îmi iubesc sora, dar uneori se comportă ca o viperă, muzica a fost întreruptă de telefonu meu care a început să sune, era Kygo mână mea dreaptă din mafie.

C.T.Kygo

Eu: Sper să fie ceva important altfel... !! dar mă opresc pentru că aud focuri de armă pe fundal.

Kygo: Păi mafia e ceva important, deci ar trebuii să vii cu Devon și regina, pentru că suntem atacați de mafia Irlandeză !!

Eu: Venim imediat !!

C.T.Î

Îmi i-au repede niște haine, apoi încep să alerg, iar acuma ajung la scări și o strig pe Devon.

Eu: DEVON TREBUIE SĂ MERGEM LA MAFIE, SPUNEI LU' TESSA CĂ.... !! dar mă opresc imediat cum o văd pe Tessa în pragul ușii, iar eu tocmai am spus de mafie în fața ei, mai prost de atât pot fi.

Devon: Vezi tu, Tessa e aici deja !!

Tessa: Ce s-a întâmplat la mafie ?!? mă întreabă ea curioasă.

Eu: Nu e nici o mafie, am vrut să spun familie !!

Tessa: Cred că e momentu să afle și el, dar ți-l spun imediat ce mergem la mafie, acuma în mașină !! îmi spune ea, iar eu în clipa asta sunt foarte confuz, se pare că pot fi și mai prost decât sunt deja.

Am mers cu toți în mașină, iar ea a început să îmi spună adevăru.

Tessa: Dash, eu sunt regina, în tot acest timp m-am ascuns sub o mască, părinți mei sunt mafioți, iar la 18 ani o să am propria mafie, adica mafia Îngerii Iadului, iar Devon nu ți-am spus, dar eu înainte să plec din New York am fost Diablo un asassin cu sânge rece, am avut chiar și un tatuaj ca să demonstrez, dar când am fost la Taylor, l-am pus să mi-l distrugă, iar în locul lui am făcut copacul acela !!

Devon: Și îl ador foarte tare !!

Eu: Ați terminat, avem lucruri mult mai importante, mafia a fost atacată, m-a sunat șefu că să mergem acolo imediat !!

Tessa: O haide Dash, tu nu te poți ascunde sub o mască, știu că tu ești șefu !!

Eu: De unde ai aflat, dar știi ceva nu îmi pasă !!

Tessa: Bine !!

    Tessa pov

    Demet, ce prostă sunt, eu merg la mafie, dar nu am masca.

Eu: Dash, vreau și eu o mască de a ta !!

Dash: Nu am decât una !!

Devon: Stai, am eu ceva !!

    Apoi începe să caute în torpedou.

Devon: Aici erai !! spune scoțând ceva roșu.

Eu: Ce e aia ?!

Devon: Am folosit-o într-o misiune, nu știu exact ce e, dar îți acoperă fața, așa că pune-o pentru că am ajuns !!

    O i-au din mână lu' Devon apoi  mi-o pun.

     Am coborât din mașină, iar peste tot era un haos total, i-au un pistol de pe jos, apoi încep să omor intrușii, intrăm în sediu, iar aici nu e haos ci un fiascol total, gloanțele zbor pe lângă capu meu ca niște rachete, să fiu sinceră nu așa m...

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


     Am coborât din mașină, iar peste tot era un haos total, i-au un pistol de pe jos, apoi încep să omor intrușii, intrăm în sediu, iar aici nu e haos ci un fiascol total, gloanțele zbor pe lângă capu meu ca niște rachete, să fiu sinceră nu așa mi-am imaginat că va decurge cina.
      A trecut două ore, iar în timpu ăsta ne-am luptat cu mafia adversară, aproape am eliminat toți intruși, mai sunt puțini, Eva se luptă cu doi băieți, iar al treilea vrea să o împuște, dar trag în el, la fel făcând și cu ceilalți doi, se întoarce spre mine, apoi îmi mulțumește cu o aplecare din cap, iar eu ca să îi întorc mulțumirea trag în direcția ei, apoi glonțu se duce direct în capu fetei care voia să o omoare, Eva se întoarce speriată și observă cadavrul din spatele ei, un țipăt îmi atrage atenția așa că fug în direcția de unde se aude, țipătu se aude din camera antrenamentelor, intru acolo, iar doi tipi încearcă să o violeze pe Perla, trag spre ei, dar am rămas fără gloanțe, se întorc spre mine, iar unu din ei se apropie, îmi dă o palmă care a durut al dracu de tare, mă întorc spre el apoi îi d-au cu pistolu în cap, iar el a leșinat, fraier, Perla a reușit să se ocupe de celălalalt, acuma zăcând într-o baltă de sânge.

Perla: Mersi, ai venit la timp !!

Eu: Pentru ce sunt buni prieteni, acuma ajută-mă să îl leg, când se va trezi îl putem interoga, apoi tortura pentru că mi-a dat o palmă și va rămâne semn, apoi pentru ce era să îți facă ție !!

Perla: Amintește-mi să nu te enervez !!

     Îmi da-u ochi peste cap, apoi îl legăm de un scaun și mergem la ceilalți unde au reușit să îi termine pe irlandezi.

  Știu că nu e cine știe ce capitolu, dar am rămas fără idei și mă gândeam ce aș putea scrie, așa că atunci când am luat pixu în mână mi-a venit idea asta, capitolu era gata de mult, dar nu am putut să îl postez pentru că am avut un motiv important.

P.S: Nu știu când voi posta următoru capitol.

Mafioată cu inimă de piatră Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum