2

309 17 0
                                    

Отидох до банята, за да се преоблека и да тръгна към дискотеката. Когато се върнах в голямата зала забелязах, че онези момчета ги няма. Въпреки, че гледам да не мисля много за това в главата ми все още се въртят думите на J hope,, Мисля, че няма да ни е последна среща". Боже, наистина трябва да спра да мисля за това. Излязох и зачаках таксито, което щеше да ме закара на дискотека. Скоро то дойде. Качих се и тръгнахме на там. Стигнах ме на мястото и тръгнах да вадя пари, но шофьора ме спря и каза, че някакъв господин вече е платил. Попитох, кой по-точно. Но той не ми каза,, Нямал право да дава лични данни ". Не знам защо, но нещо отвътре ми подсказва, че много скоро ще срещна този господин. Излязох от колата и влязох в дискотеката. И кого мислите, че видях да танцува като най-големият професионалист? Точно така J hope. Не можех да повярвам. И тогава се замислих, ако го опозная повече дали той ще може да ме научи да танцувам. Точно така. Ще го попитам, а и ми трябва приятел. Все пак ще бъда тук цяла година. Когато той отиде да си почине аз отидох при него.
Аз-Хей Хоби.
J hope-О... Лея здравей. Казах ти, че ще се видим пак.
Аз-Аааа.... Ето какво е имал в предвид. - неосъзнавайки казах това на глас
J hope-Моля?
Аз-Нищо. - много съм тъпа как можах да го кажа на глас и то пред него.
J hope - А и също няма нужда да ми плащаш таксито.
Аз-Значи си бил ти?
J hope-Е казват, че ако човек срещне друг човек три пъти значи те определено трябва да са приятели. А, ако броя правилно това ни е за втори път да се видим.
Аз-Кой е казал, че не може от втория път.?
J hope - Това предложение за приятелство ли беше?
Аз-Ммм... Мисля, че да.
J hope - Е, ако наистина е така то тогава мисля, че ще приема.
Аз-Супер.
J hope - Дай си телефона.
Аз-Добре. Но за какво ти е.
J hope - Ще видиш после. А сега чао.
Аз-Чао.
Той си тръгна, но аз не можах да сдържа любопитството си. И веднага си включих тлефона, за да видя какво е написал.Там имаше бележка с надпис
,, Зписах номера си в контактите ти. Утре бих искал пак да те видя за това когато можеш ми пиши. До скоро.
Хоби"
Не знам  защо, но бях щастлива. Когато се прибрах си седнах на леглото и реших да му пиша. Писах му и си легнах да спя, защото това беше един много изморителен ден.

Непознатия (Завършена) Where stories live. Discover now