6

191 12 0
                                    

Г. Т. На Лея
Минаха няколко седмици от рождения ми ден. Тази сутрин си мислех, че ще бъде едно обикновено утро. Още се въргалях в леглото докато не ми звънна J hope на пожар.
J hope - Лея знам, че е рано, но бързо обличай нещо и веднага ела на къфе Крис.
Аз-Ка...
Не узпях да довърша понеже той затвори. Станах бързо понеже бях изплашена. Хоби никога нямаше да звъни толкова рано, да ме кара да излизам някъде ,,спешно'', изобщо да казва ,,спешно", а и гласът му беше странен. Грабнах първото нещо, което видях от гърдероба. И излязох. Бях облечена така:

Започнах да бягъм към кафето

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Започнах да бягъм към кафето. Когато го видях се забързах към масата на, която той беше седнал.
Аз-Кой е умрял? Какво се е случило? Добре си ли? Здрав ли си?
Болен ли си? Ще умреш ли? УМРЯЛ ЛИ СИ???
J hope - Успокой се малко. Първо на първо не се е случило нищо от тези неща. Второ на второ намерих си гадже и незнам какво да ѝ купя.

Аз-Хоби... Изплаши ме, че нещо е станало, вдигна ме от леглото, накараме да бягам до тук само защото си си намерил гадже и незнаеш какво да и купиш това ли се опитваш да ми кажеш?
J hope- Ммм.... Мисля, че да. Бясна ли си ми?
Аз-Бясна? След всичко това ме питаш дали съм ти бясна?Бясна е малка дума, за да обясня как се чувствам в момента.
J hope - Стигаде ти си ми приятел няма да се разсърдиш за такова малко нещо. Нали?
Аз-Хоби съжелявам, но този път наистина ме изплаши. Не мога да ти помогна.
J hope - Аз си мислех, че ще ми помогнеш както аз щях да ти помогна утре с танците.
Аз-Нещата не са такива каквито изглеждат Хоби. Чао.
J hope - Чакай Лея!!!
Преди да успее да ме спре аз станах и тръгнах да бягам към вкъщи. Влязох и се проснах на леглото. Незнам какво ми става аз никога не бих го направила. И най-лошото не го направих защото съм му ядосана, а защото  ми стана гадно, че си е намерил гадже. Не!Не е възможно! Не може да е истина! Или може? АЗ РЕВНУВАМ?????
Ама как? Всъщност като се замисля може би аз наистина го харесвам. Но няма как той да харесва мен. Ще му се извиня.

Г. Т. J hope
Какво и става. Стана ми гадно, че се разсърди заради Мелиса. Всъщност истината е, че харесвам Лея не само като приятел. Но харесвам също и Мелкса, но не чак толкова. Тъкмо щях да званя на Мелиса да се видим, но ми звънна Лея няма да изтърва тази вазможност.
Лея-Хоби....А..а..аз съжалявам. Тези дни ми се насъбраха прекалено много различни емоции.
J hope - И аз съжалявам Лея. В същност аз....
Мелиса-Хоби оппа!!!
J hope - Лея ще се чуем по късно.
Лея-Добре.
Мелиса - Хоби оппа. Какво съвпадение, че си тук хаиде да отидем някъде.
Ооо не! Само това ми липсваше.
Мелиса - Хоби оппа! Моля ти се!
J hope - Добре.
Засега ще остана с Мелиса. Но какво да правя с Лея????

______________________________________
Съжалявам, ако има грешкаи.
______________________________________

Непознатия (Завършена) Where stories live. Discover now