Г. Т. На Лея
Така мина вече една година. Момчетата тренират усилено. Имат вече няколко песни и ходят на турнрта. Имат си доста фирми, които ги спонсорират.
След няколко дни е Коледа. Пурвата ми Коледа с Хоби откакти сме женени. Миналата не можехем да празнуваме заедно, заради някой (мениджър им), който реши точно на Коледа да ги закара на турне. Но поне тсзи годината ще бъдем заедно.
А сега аз го чакам да се пребере. Незнам, защо но той винаги се прибира по-едни и също време или, ако закъсните ми пише или звани.
1 час по-късно
Добре вече започват да се притеснявам неми отговаря на обажданията и съобщенията, реших да го почакам още, но огладнях и си направих рамен.
Наядох се, но Хоби още не се прибираше. Звъннах на Джеси:
Аз-Джес Юнги прибра ли се. (Те живееха заедно само Тае и Мари отделно. Е аз и Хоби живеехме в нас, но мислим да си вземем къща, която ще си е наша)
Джеси-Да защо?
Аз-Ами Хоби още не се е прибрал. Сигорно има задръстване.
Джеси-Ами незнам, защот Тае е в Нела, а мисля че се минава по-един и същ път. Сигурно се е задържал някъде скоро ще се прибере.
Аз-Не той щеше да ми звънне или поне до ми пише, но не отговаря.
Джеси-Споко няма да се притесняваш сигурно е отишъл някъде с Кук и си е запилял телефона. Лягай да спиш, а той ще се прибере и сам.
Аз-Добре праваси. Отивам да се оправям. Чао.
Джеси-Чао.
Затворих и отидох да си облека пижамата. Която изглеждаше така:
Проснах се на леглото и си пуснах кдрама и скоро съм заспала.Събудих към 04:00 от силен шум огледах се и видях ,че Хоби още го няма. Станах предразливо и тръгнакъм към кухнята от където идваше шума.Влязах и видях Хоби.
Аз-Хоби?
J hope-Извзвиняваи събудих ли те?
Аз -Не но къде беше.Притесних се за теб.-казах аз и отидох да го прегърна.
J hope -Съжелявам.Бях с Кук и ми падна бътерията.-каза той, а аз се свих още повече в него.
Аз-Другия път можели поне да ми пишеш от телефона на Кук.
J hope - Добре!
Аз-Чакай ще ти сипя.
Сипах му рамен и скоро си легнахме
Няколко часа по-рано
Г.Т.На Хоби
Аз-Кукстър като мой приятел и моя дясна ръка би ли дошъл в мъжкия ад с мен.
Кук-Какво имаш в предвид?
Аз-Ххх... Ще дойдеш ли с мен до мола.
Кук-Как е свързан мола с мъжкия ад.
Аз-До женски магазин за бански.
Кук-НЕ!! НИКОГА!!! ДА НЕ СИ ПОСМЯЛ ДА МЕ ЗАВЕДЕЖ В ТОВА АДСКО МЯСТО. - крещеше Кук с затворени очи когато ги отвори Хоби вече го бе качил в колата. И се движеха към мола.
Кук-Ще си отмастя.
Аз-Добре ела сега да изберем подарък на Лея.
Влязохме и магазина за бански. Беше на три етажа. Имаше огромен избор. Магазинерите видяха, че сме ВИП клиенти и аз ги попитах за нещо специално. Обясниха ми, че предлагат тази уферта само на ВИПОВЕ. Казаха, че имат бански от, които има само по-един размер и само един брой. Заведоха ни в една стаичка и ние си разглеждахме.
Близо 4 часа ние избирахме, защото Лея беше много слаба и исках нещо специално.Избрахме и отидохме да го платим. Имаше коледно предложение да ни го сложат в котия за по-лесно опаковане. След това отидохме да купим опаковачна хартия и панделка.
Отидохме в Куки и ми падна батерията. Опаковахме го и всичко беше супер.
Аз-Куки имаме да отидем до още едно място.
Кук-Къде?
Аз-Ще видиш.
Качихме се в колата и скоро стигнахме.
Кук-Хоби какво правим на летището.
Аз-Ей сега идвам.
Отидох до мястото където продават билети.
Продавачката-Здравейте как мога да ви помогна?
Аз-Два билета до Хавай моля.
Обясних от кога до кога и тя ми ги даде.
______________________________________
Хора това е новата глава. Съжелявам за грешките.
И малка реклама:Това е другата ми книга. Ако не сте я чели моля да я видите и да кажете дали ви харесва. За да знам дали да я продължа.
Обичам ви чао!!! 😘😘😘
______________________________________
YOU ARE READING
Непознатия (Завършена)
RandomТази история се разказва за Лея, която е модел, но мечтата ѝ е да танцува. Тя си мисли, че никога няма да успее . Докато не срещне едно непознато за нея момче. 😏😏😏 Започва: 08.12 2018 Завършва: 11.02 2019