5. Kiitos!

1.2K 87 5
                                    

                       |Yoongin nk|

Näky oli jäätävä. Se oli Nancy.
"Oh Yoongi. Mitä sä tääl?" Ilmeeni muuttui vihaiseksi ja työnsin Nancyn pois tieltä. Näin Jiminin hänen olohuoneen lattialla, Lisa hänen vierellään jonkinlainen esine kädessään. Lisa oli exäni, mutta erosin hänestä todella äkkiä sillä hän petti minua Ji-Yongin kanssa.
"Lisa!! Mitä helvettiä?!" Lisa nousi äkkiä ylös ja alkoi juosta ulko ovea kohti. Hän tarttui Nancya kädestä ja he molemmat katosivat vesi sateeseen.  Polvistuin Jiminin viereen. Hän oli tajuton eikä liikkunut. Nostin hänet reppuselkääni ja aloin kävelemään ulos. Onneksi Jiminin äiti tuli juuri sillä sekunilla kotiin. Selitin hänelle kaiken ja hän lupasi heittää meidät sairaalaan.

Jouduimme odottomaan monta tuntia että saisimme tietää miten Jimin voi. Pian eräs sairaanhoitaja huusi meitä. "PARK!!" Jiminin äiti nousi heti ylös ja kätteli häntä. Perkele. Tää on mun syytä että Jimin on tääl. Ois pitäny sanoo Markille et kertoo ettei toi kuva oo aito. Jiminin äiti käveli luokseni. "Jimin on kunnossa, mutta hänen on oltava täällä pari päivää" Huokaisin helpotuksesta.

Kello oli jo paljon joten päätin lähteä jo kotiin päin. Äitini oli soittanut minulle melkein 100 kertaa. Hän on liian huolehtivainen joskus.

Saavuin kotiin noin tunnin kävely matkan jälkeen.
"Yoongi!! Missä sä olit?!" Äitini melkein hyppäsi päälleni ku astuin sisälle. Ignoorasin hänet ja jatkoin matkaa huoneeseeni. Itsahdin sängylle ja mietin vain Jiminiä. Mitä hänelle olisi tapahtunut jos en oisin mennyt hänen kämpilleen? Pian puhelimeeni tuli viesti.
"Kiitos!❤"
                                •
Joo tää on nyt vika osa ennen jouluu joten hyvää joulua kaikille❤🎄 Tää osa oli kyl todella lyhyt mut jännii juttui tulos ;)

~CuupOfTaae☕

Don't wanna be lonely, just wanna be yours {YoonMin}Where stories live. Discover now