Bab 11

13K 186 6
                                    

Bilik johari kelihatan lebih kemas dan teratur dari dulu. Jika dulu waktu pertama kalinya aku ke rumah johari untuk mengurutnya, biliknya agak tidak kemas dan tidak teratur.

"zard, abang tukar baju dulu" kata johari sambil berjalan ke rak baju untuk mengambil tualanya. Aku hanya mengangukkan kepala sahaja. Setelah selesai membentangkan kain di atas lantai aku menoleh ke arah johari untuk memastikan dia sudah bersedia atau belum. Ketika aku menoleh ke arah johari, johari sedang berbogel sambil mengurut batangnya yang separuh keras.

"abang dah ready ke?" tanya ku

"jap nak cari tuala. Tak jumpa lak" kata johari lalu ke ampaian bajunya. batangnya berayun ke kiri dan kanan ketika johari berjalan.

"baring macam biasalah." Kataku. Aku menyapu seluruh badan johari dengan lotion. Badannya semakin padat dan tegap. Mesti johari kini rajin ke gimnasium untuk membina badan.

*******

"lusa aku nak keluar dah dari rumah ni" kata bahri ketika sedang membancuh air nescafe.

"kau nak pindah kat mana?" tanya halim yang sedang setia menatap monitor laptopnya.

"Kota Damansara" jawab bahri

"berapa orang satu rumah?"

"4 orang. Kalau kau jadi pindah dah ade 5 orang dah"

"bukan aku tak nak pindah dengan kau, lagipon aku last sem ni. habis je sem ni aku dah habis study,rugi je kalau pindah." Bahri hanya berdiam diri mendengar penjelasan halim

"kau duduk dengan budak mane?" tambah halim lagi

"dengan budak-budak kelas aku" jawab bahri lalu duduk disebelah halim.

"zey tak duduk sama dengan kau? dulu kau kata kau nak tarik zey sekali"

"tak" jawab bahri ringkas sambil mengeluh.

"malam ni keluar nak?" ajak bahri.

"g mana?" tanya halim.

"clubbing la"

"kita berdua je ke?" "ajaklah epul sekali" cadang bahri.

"clubbing kat ne?" "ade ar,kau ikut je"

*******

"zard ada awek tak?" tanya johari yang berjaya mematikan lamunan aku ketika asyik mengurut bahunya.

"tak jawab ku ringkas.

"tipulah" "betul lah, kalau saya tipu apa yang saya dapat" jawabku.

"abang tak percayalah"

"sukati abang la"

"budak handsome macam zard ni tak kanlah tak ada yang nak". Aku mendiamkan diri, aku tidak suka kalau berbual tetang hubungan cinta ini. aku gay. aku hanya minat pada lelaki sahaja. aku pernah bercinta dengan lelaki. tapi tak pernah berkekalan.

"zard memang pandai urut. abang rasa tak puas kalau berurut dengan zard ni" kata johari sambil bersila selepas selesai aku mengurutnya.

"dah banyak kali dah abang puji saya.."

"ye abang tau, tapi tula abang memang rasa seronok enjoy je bila zard mengurut abang." Aku hanya tersenyum. Aku mula menyimpan botol lotion dan kain yang ku lipat tadi di dalam beg.

"abang nak mintak ekstra boleh?" pertanyaan johari membuatkan aku sedikit terkejut.

"boleh tapi"

"tapi apa?"

"kena bayar lah"

"ala abang tau lah, takut sangat kalau abang tak bayar" kata johari lalu menepuk manja pehaku.

"nak isap je kan?" tanyaku.

"ok isaplah" kata johari lalu menyelak tualanya. Aku mencapai batang koneknya yang sedang mengeras terpacak itu. Johari mengkangkan kakinya. Koneknya mengeras terpacak melurus seperti KL Tower. amat panjang. johari yang sedang duduk terkangkang itu menarik kepala ku rapat ke dadanya. bibirku mencium manja putting teteknya yang berwarna hitam itu dan berbulu sedikit. lidahku menjilat-jilat putting teteknya.

"pandainya zard isap" puji johari sambil menekan-nekan kepala aku ke dadanya. Batang koneknya ku lancapkan. Kepala koneknya semakin membesar mengeras. Umpama batang kayu. batang konek johari cukup keras dalam gengaman tanganku. Aku menundukkan kepala ku untuk menghisap batang koneknya. Kepala koneknya yang begitu indah ku lihat. Aku memang suka kepada zakar johari ini, kerana kepala koneknya cukup menarik sekali. Air mazi kelihatan meleleh keluar dari celahan kepala koneknya. johari memang mempunyai air mazi yang banyak. Dalam ramai lelaki yang pernah meniduriku, hanya johari seorang sahaja yang mempunyai ke istimewaan ini. iaitu air mazinya yang keluar amat banyak. Aku mula menjilat air mazinya, begitu melekit sekali. aku mula menelan batang koneknya. Memang johari kini berada dalam keadaan syawat yang tinggi kerana batangnya masih mengeras dan tetap mengeras. Aku menolak badan johari supaya dia baring. Bila johari sudah baring dengan mudahnya aku menjilat telurnya.

Ketika aku sedang khusyuk mengolom batang konek johari. tiba-tiba johari menolak kepala ku lalu berdiri.

"kenapa bang?" tanya aku

"nak ambil ky jap" jawab johari lalu berjalan ke almari bersebelahan dengan katilnya. Aku sedikit pelik, untuk apa johari mengambil ky? sedangkan selama ini dia tidak pernah menggunakannya ketika bersama dengan aku. Aku harap johari tidak akan lakukan perkara yang sedang bermain di fikiranku, iaitu meliwatku.

*******

"lan, kau nak pergi mana?" tanya firdaus ketika azlan melintas dihadapannya.

"balik rumah lah, arini aku keje half day je" jawab azlan lalu keluar dari pintu balai polis. Firdaus pelik, azlan kelihatan terburu-buru. Selalunya, jika azlan habis bekerja mesti azlan akan lepak minum-inum di kedai mamak bersebelahan dengan pejabat polis, namun tidak hari ini, azlan kelihatan tergesa-gesa untuk pulang ke rumah.

"kenapa zard tak angkat call aku ni" bisik hati azlan ketika jarinya tekun mendail nombor telefon zard berulang-ulang kali. Kereta toyota vios milik azlan diberhentikan dibahu jalan, azlan keluar dari kereta lalu menuju ke kedai serbaneka 7 Eleven.

"bagi topup celcom rm50 ye" kata azlan kepada juruwang. Mata azlan tertangkap kepada bungkusan kotak kecil di sebelah mesin wang. kondom. patutkah azlan membelinya. Azlan sedia maklum bahawa zard hanya akan membenar dirinya diliwat jika pasangannya menggunakan kondom.

Bersambung...

Jgn lupa tekan star & komen readers kesayangan. Hehehehe

Massage Boy (Complete)Where stories live. Discover now