1. Kapitola

940 22 2
                                    

,,Mama, to nemyslíš vážne!" nevydržala som to a začala som kričať
,,Prepáč zlatíčko, ale..." Nestihla dopovedať lebo som ju prerušila.
,,Aké prepáč? Chceš sem nasťahovať človeka ktorého vôbec nepoznám a k tomu ešte aj z deckom?! Kedy si mi chcela povedať že niekoho máš? Kedy si mi chcela povedať že sem príde? Kedy?!" Prudko som sa postavila od stola pri ktorom sme práve obedovali.
,,Ukľudni sa, nie sme spolu až tak dlho, niečo cez dva roky..." Vôbec to nieje dlho. Pomyslela som si. ,,...je to skvelý muž ktorý by ťa rád spoznal, má syna ktorý má rovnakú povahu ako ty, dúfam že si budete rozumieť" spustila svoj monológ ale mňa to aj tak nezaujímalo.
,,Super" pretočila som očami, zobrala si svoj obed a išla do izby. Čo si o mne myslí? Povie mi že do hodiny tu má prísť jej priateľ aj s jej synom a nasťahujú sa k nám. Radšej ani nechcem vedieť čo mi ešte nepovedala. Toto mi stačí. Dosť ma to vytočilo. Ak mi v tomto dome bude rozkazovať nejaké decko tak ho hneď vyhodím a je mi jedno čo mi povie mama. Neviem o nich nič a už sa sem budú sťahovať. Potrebujem ísť na vzduch lebo to nevydržím. Zobrala som si môj skejt a išla som sa previezť. Je mi jedno že za chvíľu majú prísť, radšej budem vonku.
,,Ahoj Lexie" z premýšľania ma vyrušil známi hlas.
,,Ahoj Kyle, čo tu robíš?" Usmiala som sa a pokračovala v ceste.
,,No, s chalanmi sme boli v parku, Dan a Jay na teba kričali či sa nechceš pridať ale nevnímala si nás tak som išiel za tebou" uškrnul sa a ja som nad ním len pokrútila hlavou.
,,A kam by som sa mala pridať?" zastavila som a pozrelasa naňho.
,,Ideme do skejt parku a potom do nejakého klubu alebo na pizzu" tiež zastavil a postrapatil mi vlasy ako to má vo zvyku.
,,To si nenechám újsť, a ešte niečo" precedila som pomedzi zuby.
,,A čo také" zasmial sa a úškrn mu nezmizol z tváre.
,,Nechytaj sa mojich vlasov lebo ti tú ruku odtrhnem" zamračila som sa. On nad tým len pokrútil hlavou a znova mi postrapatil vlasy.
,,Ty si strašný kokot" buchla som ho do ramena
,,Aj ja ťa mám rád" cmukol na mňa a postavil sa na skejt a radšej sa rozbehol preč. Ja som išla za ním, nech si ma nepraje. Po chvíli sme prišli ku chalanom a ja som zlomenie Kyleovej ruky odložila nabudúce.
,,Čaute chalani" pozdravila som a položila som skejt na zem.
,,Ahoj Lexie" povedali zborovo a ja som sa nad tým zasmiala.
,,Tak idete?" Zakričal za nami Louis a ja som išla za ním ako prvá, ostatný išli hneď za mnou.
Chalani robili rôzne triky alebo sa predvádzali pred babami ktoré sa tu chodia pozerať na chalanov. Na mňa väčšinou hádžu nenávistné pohľady ale nezaujíma ma to. Po hodine skejtovania som sa konečne zastavila. Celkom mi vyhladlo. Ale čo sa čudujem, ani len som sa nestihla doma naobedovať.
,,Chalani? Ideme sa niekam najesť? Som celkom hladná" prešla som popri rampe a na chvíľu sa oprela o lavičku ktorá bola pod stromom.
,,Dobrý nápad, ale miesto vyberám ja" oznámil nám Max, najväčší pažravec z partie.
,,Dobre" zasmiala som sa a išli sme. Nemá význam sa s ním hádať.
,,Lexie?" dobehola ku mne presná kopia Maxa. Alex.
,,Čo by si rád?" Zasmiala som sa
,,No len že...čo ti je?" poškrabal sa na zátilku.
,,Čo by mi malo byť?" spýtavo som sa naň pozrela
,,Stále si zamračená alebo smutná, tak som sa chcel spýtať či si v pohode" nevinne sa usmial.
,,Aha, áno som v pohode len ma ráno vytočila mama a doteraz o tom premýšľam" plesla som sa po čele.
,,Tak nad tým už toľko nerozmýšľaj a užívaj si tu a teraz s nami" zasmial sa a objal ma.
,,Dobre, poďme sa už konečne najesť, som strašne hladná" zakňučala som.
,,Max, pôjdeme ešte dlho?" zakričal naňho Daniel keďže bol dosť ďaleko od nás.
,,Ach bože, však už sme tu" zastavil pred nejakou reštauráciou a tam na nás počkal. Vošli sme dovnútra a sadli sme si úplne do rohu. Po chvíli k nám prišla čašníčka s jedálnymi lístkami. Každý si vybral. No okrem mňa. Som strašne nerozhodný človek, až na z toho bolí hlava.
,,Čo si dáte?" Prišla k nám čašníčka. No, skôr nejaká botoxová barbie. Mala na sebe takmer priesvitnú košeľu a mini sukňu z ktorej jej bolo vidno aspoň pól zadku. Chalani ako inak, slintali nad tou kurvou takže mi neostávalo nič iné a musela som to objednať aj za nich.
,,Jednu šunkovú a syrovú pizzu, cheeseburger, hranolky s nugetkami, dva krát kebab a pre každého kofolu" nadiktovala som a ona hneď na to odišla. Našťastie. Za chvíľu by som sa povracala.
,,To bol kus..." začal Jay.
,,Tomu ver bro" pokračoval Louis.
,,Kámo, s tou by som si to rozdal kdekoľvek" vyškieral sa Lukas.
,,Vy ste neponaučiteľny" krútila som nad nimi hlavou. Keby aspoň bola pekná ale toto. Radšej to nejdem riešiť.
,,Čo sme urobili?" Spýtal sa Kyle.
,,Ale nič" capla som sa po čele. Nemá význam im dookola hovoriť že by sa mali uvedomiť a nie obkukovať samé štetky.
,,Konečne" povedal Max keď nám niesli jedlo. Skôr vykríkol keďže sa za nami otočila minimálne polovica reštiki. Kopla som ho do nohy na čo následne zakňučal.
,,Nech sa páči" prišla o niečo zahalenejšia čašníčka a doniesla nám jedlo. Každý sa pustil do toho svojho a na chvíľu nastalo ticho. No, až do kým si Max negrgol.
,,Prasa" zasmiala som sa a ďalej jedla svoju pizzu.
Všetci už dojedli a už sa čaká iba na mňa. Ja mám na tanieri aspoň polovicu pizze a všetci už hundrú že mi to trvá dlho. No a však čo, ja si ju chcem vychutnať.
Zrazu sa pri mojom tanieri objavili ruky a celú pizzu mi zobrali.
,,Chalani! Ak ju nevrátite budete mi musieť kúpiť novú" hovorila som s plnými ústami. Oni si to nevšímali a jedli moju pizzu. Vykašľala som sa na nich a dojedli kúsok čo som mala v ruke. Vyšli sme von a čakali na Daniela ktorý išiel zaplatiť. Svoju časť som si chcela zaplatiť sama ale nemala som možnosť keďže ma doslova von vyniesli.
,,Tu máš tú tvoju pizzu" prišiel ku mne Dan a podal mi krabicu.
,,Jej, ďakujem" zasmiala som sa a zobrala si ju.
,,Ehm, nevieme koľko je hodín? Nemám pri sebe mobil" otočila som na chalanov keďže sa rozhodli ísť pešibusom a len ja som stála na skejte.
,,18:53" oznámil mi Alex.
,,Ehm...no...ja už budem musieť ísť domov" povedala som ospravedlňujúco keď sa začali baviť o nejakom klube ktorý bol neďaleko.
,,Pôjdem s tebou, mám to cestou k Amber" pridal sa ku mne Louis. Nasadol na skejt a vybrali sme sa našou cestou.
,,Ehm, Lexie?" spýtal sa opatrne.
,,Áno?" spýtavo som sa naňho pozrela.
,,Ja..no...vieš...za chvíľu to budú dva roky čo som s Amber a...ja...no...chcel som sa spýtať či...mi pomôžeš?" Nevinne sa usmial a poškrabal sa na zátilku.
,,S radosťou pomôžem, ale s čím a ako?" nechápala som. Potom mi vysvetlil ako to má naplánované a kto mu s tým ešte pomôže.
,,To je výborný nápad, Amber sa to bude isto páčiť" pochválila som ho.
,,Tak to dúfam" zasmial sa a už sme boli pri mojom dome pred ktorým stál červený Mustang GT.

Láska? Len mýtus!Where stories live. Discover now