10

2.6K 155 11
                                    

Perspectief Ouahiba
"Wat was ze van jou?" Vraag ik nog eens. "Ze was mijn ex-vriendin." Zegt Souf. Ik sla mijn hand voor mijn mond. "Hoe? Wat? Waarom? Vertel het hele verhaal" zeg ik. "Ik vertel je morgen alles prinses, het is nu best wel laat, ik ga naar huis" zegt hij en geeft me een kus op mijn voorhoofd. "Hier de autosleutels, er zit een klein verrassing in" zegt hij en legt ze op tafel. Zonder te wachten op antwoord loopt hij de deur uit. "Doei" zeg ik zacht. Ik kijk op mijn telefoon en zie dat het 01:00 is. Tijd om te gaan slapen. Morgen kijk ik wel wat erin zit. Ik pak de rozen en stop ze in een vaas die al heel lang leeg staat. Ik stop er ook nog water in. Eindelijk krijg ik geld, ik heb eindelijk werk gevonden. Morgen kan ik beginnen.

Ik loop naar mijn kamer en zet de beer tegen de kast aan. Ik stap mijn bed in en denk aan vandaag. Het is echt leuk met Soufiane. Bij hem voel ik me veilig. Houd hij van mij? Hou ik van hem? Ik denk wel dat ik gevoelens voor hem heb.

Ik ga denk ik morgen maar weer sporten. Daar gaat mijn 25 euro dan. Ik ga sporten want Soufiane heeft gezegt dat ik vetrollen heb en dat wil ik niet.

Ik kan niet in slaap vallen, ik denk maar steeds aan wat Souf heeft gezegt. "Ze was mijn ex-vriendin"

Mijn leven die veranderde..Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu