Kageyama x Reader

2.7K 183 48
                                    

- (Név)-chan, leugornál tejért, kenyérért, és cukorért a boltba? - szólt fel anyukád.
- Nem akarok! - kiáltottál vissza és fetrengtél az ágyban.
- Kisasszony, ha nem mozdítja meg a valagát lekapcsolom az internetet! - fenyegetett. Mint a villám lent teremtél és mosolyogva nyújtottad a kezed pénzért. Kaptál éppen annyit, hogy pluszba kijöjjön egy kis dobozos tej. Nehezen levánszoltad magad a sarki boltba, és szépen végig jártad a polcokat. Először a pékáruknál szereztél be egy kenyeret, majd a tovább sétáltál a cukorhoz. Direkt utoljára hagytad a hűtő pultot, mivel nem vagy mazochista, és nem akarsz megfagyni. Így szépen oda sétáltál, vettél két literes tejet, majd oda sétáltál a fél literes különböző ízesített tejekhez. Epres legyen? Vagy csokis? Esetleg vaníliás? Töprengtél, majd megláttad, hogy épp maradt egy darab a kedvenc ízedből! Boldogan lecsaptál volna rá, de vele együtt egy másik kéz is nyúlt érte. A másik kéz gyorsabb volt, és mivel persze hogy a legmagasabb polcon volt, amit alig értél el lábujjhegyen, elvesztetted az egyensúlyodat és seggre estél. Gyönyörű, persze neked kell a legszerencsétlenebb embernek lenned a világon. Felnéztél, és egy veled körübelül egy idős, hollófekete hajú fiú állt, a kezében a kedvenc ízű tejeddel. Először eltervezted, hogy kimarod a két szemét, aztán elveszed a tejet, majd kitörölteted a felvételeket a szokásos zsaroló módszerekkel, de a srác feléd nyújtotta a kezét, és feléd fordult.
- Jól vagy? - majd felhúzott.
- Persze - azzal fájdalmasan rátekintettél a boi kezében lévő tejre.
- Tessék - azzal feléd dobta a tejet. - Nekem úgy sincs rá pénzem - azzal elsétált. Lefagytál, majd rohantál a pénztárhoz. Kértél egy extra kis poharat és a fiú után rohantál.
- Várj meg! - kiáltottál rá, mire hátra nézett.
- Izé, megkaphatod a felét! - azzal odanyomtad a kezébe a műanyag poharat, benne a fél tejjel.
- Köszi - motyogta és egyfelé elkezdtetek sétálni. Út közben a tej feloldott titeket, elkezdtetek beszélgetmi, és bár pár poént nem értett többszöri elmagyarázás után sem, végül nevetve értetek a kereszteződéshez ahol ketté vál utatok. Belül sajnáltad, hogy nem találkoztok többet, de elköszöntél és elkezdtél sétálni haza feléd.
- Várj! - kiáltott egy hang utánad, de te boldogan visszafordultál.
- Igen? - mosolyogtál.
- Te-te te... izé... szeret... - kezdett el dadogni.
- Igen? - szóltál közbe hogy hátha kinyögi a választ.
- Te... Szereted a röpit? - dadogta nagy nehezen, te pedig a sokktól meg se tudtál szólalni.
- Persze, a röpi jó - mosolyogtál zavarodban.
- Akkor gyere el a meccsünkre! Holnap lesz egy, és egy nagyon erős csapat ellen játszunk! Négykor kezdődik! Nagyon szí-szívesen látnálak ott - dadogta zavarában. Boldogan vigyorogva válaszoltál.
- Megyek! Szurkolni fogok neked! - kacsintottál rá, és bármilyen ötletre számítottál, de erre nem....
De még is, tőle ez nagyon édes volt.
- Találkozzunk a meccsen! - azzal két felé indultatok el...

##############################

Ez a rész a lámámnak 0JulcsY0nak készült❤💕😂

HAIKYUU x READER [✔]Where stories live. Discover now