jeemindenfoglalt és _Saiko_chan_ (igen Semi szeret😂) kérésére
1) WARNING! Ez a rész, nagyon sok Ushijima Hatet contains soo😂
Javaslom hogy aki szereti Ushiwakát az most és gyorsan hagyja el a részt c:2) Az egyetlen támpontom ami volt az hogy _Saiko_chan_ azt mondta hogy Reader-chan elbújik egy bokorban.🌳
Enjoy uwu✨
° ° ° ° ° ° ° ° ° °- És a hetesi feladatokat elvégzi ma... Ushijima-kun és [T/N]-san! - jelentette ki a tanár és haza engedett titeket. Na, ez sem lehet igaz. Amikor haza mehetnél végre animét nézni, de nem... A világ legkellemetlenebb emberével kell majd kitöltened egy rakat papírt. Ushiwaka éppen indult feléd, de te az egyik barátnőd felé sos jeleket küldtél a szemeddel, aki vette az adást, és a táskáddal együtt egérutat hagyott neked.
- Hova ment [T/N]-san - dörmögte Wakatoshi a barátnődre.
- Hallottál már a mosdóról? - forgatta meg a szemeit drága barátod aki öt fagyit vetetett magának a szívességért.
- Ha visszajön mond meg neki hogy elnentem edzésre és várjon meg mert akkor tudom majd kitölteni vele - közölte mintha ez a világ legtermészetesebb dolga lenne hogy te egy két órát itt rohadsz tíz papírért.
- Mindenképp - válaszolt affektálva [B/N] és elment. Mindeközben te a Shiratorizawa campusán rohangáltál jobbra-balra, hiszen ötleted se volt mit csinálj. A barátnődtől megkaptad az üzenetet miszerint mi lenne Uborkawa üzenete, de semmi kedved se volt várni rá. Pánikodban csak bebújtál a legközelebbi bokorba, és ott összegömbölyödtél.~Mindeközbe, a Shiratós csávók röplabda edzésén~
- Shirabu, adj fel nekem! - kezdte barátságosan az edzést Ushiwaka.
- Bocs, ma Seminek kell feladnia neked mert... Az edző azt mondta hogy... Fogadásokat kell gyakorolnom! - mondta ki a legrosszabb kifogást a világon, hiszen mind tudjuk mennyit kell fogadni egy feladóank, és Wakatoshi háta mögött ráöltötte a nyelvét Semire.
- Öhm izé... Háttö mindjárt jövök csak... Kint felejtettem a kulacsom az öltözőbe! - mutogatott az ajtó felé.
- Nem a menedzser feladata lenne hogy... - tette fel a kérdést a zöld hajú.
- Jajj, hát nem akarom őt ilyen apróságokkal terhelni! Hát szegény így állandóan fáradt... he he - vigyorgott kínosan és kislisszolt az ajtón miközben bemutatott Shirabunak. Pánikolva nézett jobbra-balra, futott egy kört, majd végül végső ötletként, beugrott egy bokorba.
- He, Semi-kun? - néztél rá értetlenül a feladóra aki csak random beugrott melléd.
- [T/N]-san? - pislogott nagyokat.
- Te itt mit csinálsz? - kérted számon.
- Öhm, ezt én is kérdezhetném - de a szúrós tekinteted miatt megköszörülte a torkát és elkezdte meséjét - Nos... Jelenleg Wakatoshinak kéne feladnom amihez körübelül annyi kedvem van mint feltakarítani az egész iskolát kétszer szóval most itt vagyok... - fejezte be.
- Nem hiszem el... A Shiratorizawa egy önkéntes program keretében több mint 1600 bokor fajt ültetett a campus területén... És nekünk ugyan abba a bokorba kellett elbújnunk... - csóváltad meg a fejed.
- És te miért vagy itt? - nézett rád kíváncsian.
- Uhm... Nem akarok hetesi feladokat csinálni Ushiwakával? - vigyorogtál kínosan.
- Hehe. Mekkora esély van rá hogy a több mint 1600 bokor közül ugyanabból az indokból, ugyanabba a bokorba meneküljünk?
- Elég csekély, de valahogy összehoztuk - vontad meg a vállad.
- És mit csinálunk addig? El kő-papír-ollózuk az időt? - hülyéskedett.
- Ja, minden vágyam veled délután fél háromkor egy bokorban kő-papír-ollózni- válaszoltál szarkasztikusan.
- De most - kezdett el volna veled vitatkozni, de leintetted.
- Valaki jön - suttogtad mire csendben maradt.
- Jesszus... Ez Ushijima - motyogta.
- Honnan tudod? - tudakoltad.
- Ki más jár Gucci flip flopba a Shiratorizawában??? - tette fel az egyértelmű kérdést, mire nem tudtál mit csinálni de elröhögted magad. Gyorsan a szád elé kaptad a kezed, és úgy folytattad a vihogást. Egy idő után Eita is bekapcsolódott, és együtt dülöngéltetek ott a nevetéstől.
- Semi Eita, tudom hogy itt vagy - dörmögte egy hang a bokron kívül.
- Oh shoot, itt a halál értem. Gyere [T/N]-san - azzal megragadta a csuklód, és elkezdett rohanni veled a kapu felé.
- Semiii! Ne rángass - kiáltoztál vele, de amikor megláttad a hátad mögött Ushiwakát, egyszerűen elment a kedved a lassú tempótól, és együtt sprinteltetek ki.
Első randi. Egy bokorban. Nem is olyan rossz, mi?
Másnap büntetésnek ki kellett takarítanotok a medencét, mivel te nem csináltad meg a hetesi feladatokat, Eita meg lógott edzésről.De második randinak tökéletes volt.
✨ ✨ ✨
Figyelem figyelem uwu
Elindult az új könyvem owo
Suga x Reader, guardian angel AU
A profilomon megtaláljátok :3
Társadalmi Célú Reklámot hallottak uwu
✨ ✨ ✨
YOU ARE READING
HAIKYUU x READER [✔]
FanfictionA cím mindent elárul. Addig is egy kis hangoló: Szeretnéd megtudni milyen érzés amikor Tsukki szerelmet vall neked? Vagy Oikawa megkér, hogy legyél a felesége? Vagy Kenma, a világ félénk srác, elhív videójátékozni? Jó helyen jársz! Kezdés: 2018. 08...