DRASTIC ACTION

979 40 2
                                    

Hwa memasuki semula bilik Hyuk.. Dia melihat Hyuk dengan penuh simpati.. Hyuk yg sedang lena tidur membuatkan Hwa tenang melihatnya..

'Hyuk!! Wake up now!!' Hwa memekik

Hyuk terkejut lalu bangun dari tidurnya.. Hyuk memandang Hwa yg sedang memuncungkan mulut dan mencekak pinggang melihat dia dengan marah..

'Little lamb.. Why are you soo cute?' Hyuk hairan

Hwa menapak di atas katil Hyuk lalu menghulurkan ubat.. Hyuk dengan muka benci.. Dia menepis ubat itu..

'I'm sorry Hyuk.. But i need to do this!!' Hwa

Hwa meletakkan ubat didalam mulutnya lalu menerkam bibir Hyuk.. Hyuk terkejut dengan tindakkan Hwa.. Terasa kepahitan ubat di mulut Hyuk.. Tetapi bertukar manis apabila Hwa menyuapnya dengan mulut..

'Nah minum air cepat..' Hwa menghulurkan air

Hyuk minum air dengan terbatuk batuk.. Hyuk rasa tercabar sebagai seorang lelaki kerana Hwa memulakan langkah dahulu..

Hyuk menarik Hwa baring di atas katil.. Hyuk memeluk Hwa dengan erat.. Hwa terkejut.. Mengingat kata kata doktor... Hwa abaikan rasa geli dan takut.. Dia memeluk Hyuk semula..

'Little lamb.. Why are you suddenly change?' Hyuk

'Sayakan yeochin awak.. Mestilah saya kena jaga namchin saya yg nakal ni..' Hwa mencuit hidung Hyuk..

Hyuk hairan..

'awak tak kenal saya lagi.. Kalau awak kenal.. Saya takut awak tak boleh terima saya..' Hyuk..

'Abang.. Takkan lah saya nak tinggalkan abang😊' Hwa

'Abang?..'

'Yesss... Abang panggil Hwa little lamb.. Hwa pon nak abang ade nama panggilan'

Hyuk tergelak sinis... Hwa juga turut gembira melihat Hyuk gembira... 5 minit selepas itu Hyuk tertidur kerana kesan sampingan ubatnya.. Hwa teringat apa yang doktor cakap sebentar tadi..

Imbasan

'Hyuk pernah menjahit mukanya sendiri kerana mukanya luka akibat tertoreh pisau.. Dia juga pernah dipukul sebanyak 27 pukulan di badan dengan objek keras dan berat seperti besi.. Kami tidak tahu siapa yg lakukan.. pada usianya 20 tahun dia pernah membunuh 5 orang perempuan dan 3 orang lelaki dengan cara menoreh tangan dan leher mereka.. dia juga mengambil mata mereka sebagai barang perhiasan.. Dan  kuku mereka sebagai alat untuk menoreh tangan mangsa lain..' Doktor

'Dia tidak dipenjarakan ke?' Hwa

'Dia dipenjarakan.. Selama 4 tahun.. Dia tidak dihukum gantung kerana dia dicharge   gila..' Doktor

'Maknanya umur dia sekarang 25 tahun.. Saya 20 tahun..' Hwa

' kemungkinan penyakitnya akan kembali.. Cara mengatasinya dengan cara memberinya kasih sayang yg mencukupi kepadanya.. Dan beri ubat pada masa yg betul..' doktor

'Baik doktor..' Hwa
Kalau tak aku.. Sape lagi yang nak tolong dia.. Walaupun aku tersilap langkah aku akan mati ditoreh... Takkan aku nak biarkan orang lain ditoreh juga... Aku harus tolong dia.. Hati Hwa berbicara..

Imbasan tamat

Hwa rasa mengantuk kerana memikirkan tentang apa yg dia dengar tadi.. Dia tertidur di dakapan Hyuk.. walaupun ganas dan menakutkan di luar.. Hyuk is a warm hearted guy..

Tu baru sikit mystery dibongkarkan.. Banyak lagi mystery yg akan ditunjukkan dan kisah romance yg berterusan.. Stay tuned.. Vote tau..😋

[C] SWEET MONSTER √√Where stories live. Discover now