ZAYN STORY

486 27 3
                                    

Zayn pernah cerita dekat Hwa.. Zayn terlibat dalam satu kemalangan yang amat tragis..

Imbasan kenangan sejarah zayn

Author: hambik kau.. Tiga sekali sis bagi.. Maksud sama perkataan berbeza... 😂

Zayn ketika berusia 12 tahun terlibat dalam satu kemalangan kereta.. Kemalangan itu melibat kan lori minyak dan bas.. Terselit kereta family Zayn ditengah..

Kereta dihimpit bas dari belakang lalu melambong dan berputar di hadapan.. Secara tiba tiba.. Sebuah lori minyak meluru dengan laju dan melanggar kereta itu.. Zayn tercampak keluar ke tengah jalan..

Masa kejadian pada pukul 3 pagi.. Tiada kereta lain yang lalu.. Hanya lori sahaja lalu.. Bas itu pula kebetulan..

Lori minyak itu terbabas dan menumpahkan minyak.. Zayn yang separuh mati di situ hanya melihat kereta ibu bapanya yang dibasahi minyak..

Pemandu bas yang terlanggar kereta mereka melihat kejadian dan mengambil Zayn lalu membawa Zayn lari kebelakang sebuah pokok.. Satu letupan Besar berlaku kerana minyak tertumpah tadi..

Pemandu bas itu membawa Zayn ke hospital.. Zayn koma selama 1 tahun.. pada akhir tarikh mati Zayn.. Doktor ingin menutup alat bantuan yang dipasang untuk memastikan Zayn hidup.. jari doktor tersebut terluka kerana tercucuk jarum bag air..

Darahnya mengalir jatuh setitik kedalam mulut Zayn.. Jari jemari Zayn bergerak secara tiba tiba..

Doktor mengesahkan Zayn mempunyai penyakit kekurangan darah.. Dan kehidupannya bergantung pada bag darah.. Oleh kerana itu.. Zayn harus dimasukkan darah dalam badannya 2 bag satu hari..

Disebabkan itulah muka Zayn selalu pucat.. Kadang kadang dia akan minum darah itu.. Kerana Tiada jarum.. Lama kelamaan.. Minum darah telah menjadi kebiasaan bagi Zayn.. Sebab tu bibir Zayn selalu merah..

Author : guys.. Ini bukan cerita fantasy.. This is reality.. Memang ada penyakit ni.. Tak percaya search.. Pendek kata.. Ketentuan allah 😎.. Senang buat cerita kalau semua ketentuan allah.. 😂

Imbasan tamat..

Next...

[C] SWEET MONSTER √√Where stories live. Discover now