Přitulila jsem se k tomu novému topení a vzpomněla si na něco z dětství
*Flashback*
,,Ne to je moje svačina Loki!" Křičelo
mé devítileté já na desítiletého Lokiho.,,Ale teď je moje," namítl.
Vytvořila jsem iluzi a tu poslala před Lokiho, když chtěl Loki promluvit na iluzi vytrhla jsem mu svačinu z ruky.
,,Ty jsi to dokázala," řekl obdivovačně.
Já si to až teď uvědomila.
,,Loki! Já jsem to dokázala! Já dokázala iluzi," řvala jsem a hopkala.
*End of flashback*
Když jsem se ráno vzbudila, všimla jsem si toho co bylo moje 'topení'.
Byl to Loki, asi spadl z postele. Vyletěla jsem do sedu, já spala vedle Lokiho. Zvedla jsem se a šla se převléknout, ani jsem se večer nepřevlékla do pyžama, vzala si černé tričko bez nápisu a tepláky v šedé barvě. Šla jsem k Lokimu, spal, tak jsem šla do kuchyně a šla dělat palačinky. Dneska se mi povedly bez toho abych udělala flek na stropě. Dala jsem na ně marmeládu a smotala. Bylo jich asi dvacet, nevěděla jsem kolik jich ten spáč sní. Je 11:40 a on furt spí rozhodla jsem se jít do pokoje.,,Loki vstávej," řekla jsem.
,,Nech mě mami, já nechci do školy,"
,,Ale to musíš Lokísku, máš tam snídani a tvůj bratříček tam na tebe čeká," řekla jsem medovým hláskem.
On otevřel oči a chvíli mu trvalo než zaostřil. Pak se zašklebil a zase nahodil masku.
,,Máš tam palačinky," odpověděla jsem mu na škleb.
On vylítl z postele. Co jsem dělal na zemi? Pomyslel si, sakra Heather, nečti mu tolik myšlenky. Loki se ládoval palačinkami a někdo zaťukal. Šla jsem tomu někomu otevřít a uviděla Thora.
,,Ahooj," pozdravila jsem jej.
,,Ahoj, můžu dále?" optal se.
,,Jasný," řekla jsem a uvolnila mu cestu.
Podíval se na Lokiho a oslovil jej: ,,Zdravím bratře."
Loki nasadil masku nepřemožitelného, přestal se ládovat palačinkami a řekl: ,,Nejsem tvůj bratr."
,,Potřeboval bych s tebou mluvit, Heather," otočil se na mě, ,,o samotě."
Loki pochopil a odešel do pokoje.
,,Thore co se stalo? Proč si mě nepamatuje? Proč jsem vlastně byla vyslaná na Midgard?" vyhrkla jsem na něj hned jak se zavřely dveře.
,,Víš, ptal jsem se na to Friggy. Odin viděl, že si s Lokim rozumíte. Neměl nikdy svého bratra, tvého otce rád, takže neměl rád ani tebe. Nelíbilo se mu, že si s náma tak rozumíš, tak tě poslal na Midgard a Lokimu upravil vzpomínky," polkl, ,,od té doby, Loki není jako dřív."
,,Co mu to provedli? Já Odina roztrhám na kousky," řekla jsem a na tváři mi hrál naštvaný výraz.
,,Jsem tu kvůli tobě, otec na mě bude naštvaný, ale tehdá to přehnal. Ty umíš vracet vzpomínky mohla by jsi se o to pokusit," usmál se na mě.
Úsměv jsem mu oplatila a řekla: ,,Zkusím to."
,,Já již budu muset," řekl a odešel.
Loki byl zalezlý v pokoji a asi v 15:45 přišli nějací lidé ze S.H.I.E.L.D.u.
,,Dobrý den, vy jste tu určitě na tu místnost," řekla jsem jim ve dveřích.
,,Dobrý den, ano," řekl jeden a vešli dovnitř.
Jenom udělali svou práci, odbourali zeď a už tam šly vidět dveře. Potom je vyzkoušeli otevřít a odešli.
,,Lokii!" Zařvala jsem na něj.
,,No?" Zařval na oplátku.
,,Máš tady pokoj!" Řekla jsem.
On si jenom vzal oblečení a přeběhl do vedlejší místnosti, do svého nového pokoje. Já zalezla do mého pokoje a vzala knížky, měla jsem jich dost. Vzala jsem nějaké co by se mu mohly líbit a šla k němu, nezaťukala jsem a otevřela. Ovšem to jsem neměla dělat, Loki se zrovna převlékal a byl jenom v trenkách, nebo co to bylo.
,,Promiň," řekla jsem a zavřela dveře.
,,Příště klepej," zakřičel na mě.
,,Můžu?" Zeptala jsem se nevnímajíc jeho poznámku.
,,Jo," zabručel.
Otevřela jsem dveře.
,,Tady máš nějaký knížky," řekla jsem,
dala knížky na zem a odešla.Zbytek dne jsem jenom ležela, hlad jsem vážně neměla, ještě jsem dojedla palačinky z rána. Večer jsem šla zkontrolovat Lokiho a potom jsem byla v posteli a přemýšlela, vlastně celou noc jsem jenom ležela a trochu kontrolovala Lokiho.
ČTEŠ
Jistota||Loki ff
Fanfiction[DOKONČENO] Své dětství jsem si žila v klídku na Asgardu, jako sestřenice Thora jsem si to užila. S ním i jeho bratrem jsem trávila všechen volný čas. Byla jsem Lokiho oporou, když byl na dně, protože to nikdo jiný (krom jeho matky) neudělal. Potom...