16# Venku a zase problém

2.2K 146 55
                                    

Jakmile jsem se ráno probudila zaslechla jsem dost ošklivý zvuk. Bylo to chrápání, které šlo od Lokiho. Hlava mi třeštila, lepší by byl spánek. Bylo asi šest ráno rozhodně se mi nechtělo vstávat, tak jsem ho probrala jediným mávnutím ruky. Poslala jsem na něj vodu on zakřičel a v rychlosti si stoupl. Auuuuuuu, moje hlava, tak trochu mě ze sebe shodil a k tomu moje kocovina, asi to nezvládnu. Já dělala mrtvého brouka, on se však hned obrátil na mě, ale než stihl cokoliv říct vzbudila se Natasha.

,,Co se děje?" vyhrkla hned.

To už jsem si sedla na zem a ukázala na Lokiho.

,,Řve jako holka, protože jsem ho polila neškodnou vodou," obhájila jsem se, ,,protože chrápal."

,,Tak to chápu," zasmála se Natasha, ,,víš ty co? Jdem si zacvičit."

,,Neee," protáhla jsem, ,,třeští mi hlava."

Loki mezitím šel do koupelny s věcmi na převléknutí.

,,Pojď, zacvičíme, mě to pomáhá na kocovinu, pokecáme a za odměnu dostaneš jídlo," mrkla.

,,Dobře, jdu," usmála jsem se a šla si pro věci na převlečení. Smyla jsem ze sebe make-up, divim se, že se mě Loki nelekl.

Našla jsem ve stolku prášky, občas mě bolí hlava, takže jsem je měla většinou někde při sobě. Až teď jsem si uvědomila, že mi vlastně vystěhovali věci ze starého bytu, no jo, jsem blesk. Vzala jsem si černé legíny a černé triko. Dále jsem otevřela dveře do koupelny, Loki se převlékal z mokrého, naštěstí byl zády, rychle jsem dveře zase zavřela.

,,Ty se nenaučíš klepat co?" zařval skrze dveře.

,,Někdy mě to budeš muset naučit," zasmála jsem se.

Natasha to celou dobu sledovala ode dveří a divně se na mě smála, hodila jsem po ní nechápavý výraz, ale ona nad tim mávla rukou a odešla abych se mohla převléknout. Převlékla jsem se a staré věci uklidila. Loki konečně vyšel, ale aniž bych o tom věděla, koukala jsem do nočního stolku a začalo na mě něco kapat.

,,Co to-?" zeptala jsem se a otočila se.

Byl tam jenom smějící se Loki, aha, asi měl mokrý vlasy a vyždímal si to nade mnou.

,,Budu dělat, že jsem to nepochopila a jdu si zacvičit," usmála jsem se.

,,Dobře," řekl a sedl si na postel.

,,Ne, že utečeš," začala jsem mu šermovat před obličejem prstem.

,,Slibuji," zasmál se.

Spokojeně jsem se usmála a odešla. V kuchyni už čekala Nat.

,,Jdeme," řekla jsem a my šli do tělocvičny.

,,Dáme si boj proti sobě?" navrhla po příchodu.

,,Seš blázen??!" vyjekla jsem.

,,Ne, musím si zkusit co je v tobě aniž bys machrovala s vodou," zasmála se mojí reakci.

,,Dobře," řekla jsem.

Dali jsme si jednoduchý souboj, teda pro Natashu, nakonec to dopadlo tak, že jsem měla zkroucenou ruku za zády. Dali jsme si ještě pár soubojů, pokaždé to dopadlo podobně a potom jsem byla tak vyčerpaná, že jsem si sedla na zem a opřela se o zeď. Natasha si sedla vedle mě.

,,Co ty a Loki?" začala hned.

,,Co ty a Bruce?" vrátila jsem jí to.

,,Nic mezi námi není, teď ty," odpověděla stručně.

Jistota||Loki ff Kde žijí příběhy. Začni objevovat