18# Záchrana

1.8K 128 0
                                    

Topila jsem se a beznadějně koukala na Avengery, kteří nemohli vůbec nic dělat. Topení najednou přestalo a mně se trochu zatočil svět, i tak jsem se otočila a uviděla mého zachránce.
Byl to Loki, měl dýku u Heleniny hlavy, mluvil s ní a já začala bojovat s Lukasem. Byl dobrý, ale já měla silnější živel. Bojovali jsme a já začala být více a více unavená. Horacio po mně hodil dýku, zabodla se mi do stehna a já na chvíli ztratila rovnováhu. Lukas toho využil a trochu mě popálil. Mávla jsem rukou a poslala několik dýk směrem k Horaciovi, nevím jestli se to do něj zabodlo, protože jsem se dál starala o Avengery, kteří nešli odpoutat. Lukas se koukal nejistě na Horacia a neútočil. Loki stále držel Helen pod krkem a já na ní měla vztek, naznačila jsem Lokimu ať zabaví Lukase a já šla po Helen.

,,Teď už umřeš," řekla jsem jí.

,,Jsi stejná jako všichni ostatní vražedníci z téhle skupiny!" zařvala.

,,Neměla si mě štvát a přidávat se na špatnou stranu," řekla jsem a poslala po ní dýky.

Ona to ani nepostřehla, zařvala a padla k zemi.

Popálil mě oheň a já se otočila na Lukase, držel Lokiho a řekl: ,,Půjdeš proti mně a zabiju ho."

Horacio se spokojeně usmíval, ale měl probodnuté rameno, stehno a dlaň.

,,Nemusíš to dělat," snažila jsem se ho uklidnit.

,,Chce mi zabít rodinu," zašeptal zoufale.

,,Já je ochránim i s tebou," mluvila jsem dál, Horacio po mně chtěl hodit dýku, ale já po něm hodila tu svou, ,,jestli bys ale udělal něco Lokimu, seš mrtvej během chvíle."

Vzdal to.

,,Co děláš? Měls na vrh!" vyjel na něj Horacio, to ho však už Lukas spálil.

,,Proč si to neudělal rovnou?" vyjela jsem na něj.

,,Zabil by moji rodinu, na základně má svý lidi," vysvětlil.

,,A teď tam nejsou?" zeptala jsem se.

On se zatvářil zděšeně a jakoby jsi to uvědomil a běžel pomocí ohnivého mostu na základnu.

Já odpoutala Avengery a chtěla za Lukasem, to už se však vrátil a s brekem mě obejmul. Loki se stále vzpamatovával a seděl na zemi.

Lukas brečel a já se zeptala: ,,Co se stalo?"

,,Oni.. zabili je," brečel.

,,Zabils ty, co je zabili?" zeptala jsem se.

On kývnul.

,,Zasloužili si to," uklidnila jsem ho.

On brečel ještě chvíli, po dvou minutách přestal a vděčně se na mě usmál.

,,Dejte vědět Furymu," přikázala jsem.

,,Můžeš zůstat tady," nabídla jsem Lukasovi.

,,To budu rád," usmál se.

,,Akorát nevim kam tě narveme," zasmála jsem se.

,,Budu klidně spát na zemi," usmál se.

,,Tak Fury to s tebou vyřídí, pak pokecáme a zařídíme pokoj," usmála jsem se.

Agenti přišli do místnosti a jeden řekl: ,,Máme odvést toho kluka."

,,Vrátíte mi ho živýho," pohrozila jsem a Lukas šel k nim.

Odvedli ho a já šla za Lokim, sedla jsem si vedle něj na zem a opřela se o zeď.

,,Kde jsi byl?" zeptala jsem se.

,,Šel jsem za tebou, abych tě mohl ohlídat, ty hrdinové souhlasili, ale ztratila ses mi. Až po chvíli jsem si uvědomil, že jsi šla asi zpět, tak jsem se vrátil a to už jsi byla tady a topila se," vysvětlil.

Objala jsem ho, nevěděla jsem co bychom bez něho dělali, mě by zabili a Avengery potom taky.

,,Děkuju," usmála jsem se.

,,Tak už jste si to vyříkali, teď mám dotaz, jakto, že nás ty pouta spoutaly a nešli sundat?" přerušil nás Tony.

,,Byly to asi pouta, který spoutají vaše schopnosti a jsou skoro nezničitelný," objasnila jsem, ,,Steve byl bez síly, Thor bez blesků, Bruce se nemohl proměnit a zbytek se prostě nemohl hýbat."

,,A ty bys nemohla používat vodu," konstatoval Tony.

,,Jo," řekla jsem.

,,Aha," řekl, ,,jedna z mála věcí co tě dokáže porazit, měla by sis dávat pozor."

Zasmála jsem se a řekla: ,,Asi jo, no, snad už dají pokoj. Když už jsme tak u toho, kde je Helenina a Horaciova mrtvola?"

,,Mezitím co sis povídala, jsme je odnesli," zasmál se Clint.

,,Takže, kdo si dá pizzu?" zeptala jsem se se smíchem.

,,Já," ozvalo se sborově a já zavolala do pizzerie.

,,Kterou?" zašeptala jsem k nim.

Nadiktovali mi dohromady asi 5 pizz a po chvíli je přivezli. Já si vzala pizzu do pokoje a tam jí společně s Lokim snědla. Seděli jsme na mojí posteli a povídali si.

,,Jaký to bylo na Asgardu, po tom co jsem zmizela?" zeptala jsem se ho.

,,Thor se měl jako vždy skvěle, byl středem pozornosti a všichni ho milovali. Já byl.. jiný a nikdo se se mnou moc nebavil, jediný kdo se se mnou bavil a podporoval mě byla matka. Už jsem se s ní dlouho neviděl," řekl a lehl si na postel.

,,Hej! To je moje postel," zatvářila jsem se na něj naoko naštvaně a lehla si vedle něj.

,,Co ty a Midgard?" zeptal se.

,,No, vyslali mě na Midgard, vymazali paměť, která se mi asi po pěti letech vrátila. Moc jsem tomu nevěřila, ale jenom takhle to dávalo smysl. Vlastně pěstouni byli fajn. Když jsem dospěla, tak si mě všimli v S.H.I.E.L.D.u, protože jsem jim zlikvidovala pár agentů při sebeobraně. Pak mě trénovali v S.H.I.E.L.D.u, potom ses tu objevil a dál to znáš," zasmála jsem se, ,,jdu se osprchovat, převléknout a pak jdu spát."

Šla jsem si pro pyžamo a šla do koupelny. Osprchovala jsem se a již oblečená jsem skočila do postele.

,,Dobrou," popřála jsem Lokimu a usnula.

Je tu konec další kapitoly a já si říkám, kam na to všechno chodim. Když jsem to začínala, měl to být mírumilovný příběh jenom o Lokim a Heather, nakonec to dopadlo takhle😂. No, nebudu vás zatěžovat mými řečmi, mějte se hezky a čau.
😄Kája😆

Jistota||Loki ff Kde žijí příběhy. Začni objevovat