פרק 1

14.6K 558 143
                                    

עמדתי מול המראה ועיקמתי מעט את האף, לא אהבתי את איך שנראיתי. נאנחתי ואז קפצתי בבהלה כשאמילי נכנסה אל החדר וצעקה שאני נראית מהמם ושאני אפסיק להסתכל על עצמי במראה שעה. טוב, לה קל היה להגיד. שערה הבלונדיני המגיע עד אמצע גבה והמתולתל היה מסודר ויפה. היא לבושה בסקיני ג'ינס צמוד לבן עם קרעים בברכיים וחולצת בטן שחורה ארוכת שרוולים.

העגיל בטבור שלה בולט מאחר ודאגה שיראו אותו. היא הייתה מושלמת, האיפור הבליט את עיניה הירוקות והיא הריחה כל כך טוב עד שתהיתי לעצמי אם אפילו ששמתי בושם שלה נדבק עליי מרוב שהיה חזק וטוב.

הסתכלתי עליה ובחנתי אותה, החזה שלה היה מושלם וכך גם ישבנה וכל גופה. אני לידה נראיתי כמו טרול, אומנם הייתי מפותחת אבל לא כמוה. שערי הבלונדיני החלק עבר את כתפיי במעט והגיע עד השכמות. עיניי הכחולות והבהירות בלטו יותר עם האיפור ששמה לי, ביקשתי במפורש איפור עדין. בזמן שהיא שמה אודם אדום אני שמתי ליפגלוס ורדרד.

אנחנו הפכים, אנחנו שונות אחת מהשנייה ואם לא היינו חברות עוד מהיסודי סביר להניח שלא היינו חברות בכלל. אך אולי אנחנו הפכים אבל אנחנו בהחלט מתאימות אחת לשנייה. היא הכיפית ואני הרצינית. היא מלאה בביטחון בעוד שאני לא כל כך. אני חושבת שבלעדיה הייתי אבודה.

אני לעומתה לבשתי סקיני ג'ינס שחור וסוודר אפור. בהתחלה היא לא שמה לב לזה ואז כשהסתובבה אליי היא צעקה ורצה אליי. "מה זה הדבר הזה לעזאזל מיה?!" היא קראה והחזיקה בסוודר שלי שהיה רחב וכיסה את הישבן שלי.

"מה..." מלמלתי.

"תורידי את זה מהר! אוי ואבוי לי." היא אמרה ומיהרה אל הארון שלי בחיפוש אחר חולצה אחרת. היא סגרה את הארון שלי אחרי דקה בנשיפה קולנית וחזרה לעמוד לידיי. "אנחנו נוסעות אליי. אין לך פה משהו יפה ללבוש."

לא היה כאן מקום לוויכוח. יצאנו מהבית שלי והיא נהגה ברכב של ההורים שלה אל הבית שלה. כשהגענו מצאתי את עצמי עומדת מהר מאוד בחדר ארונות שלה. היא חיפשה משהו ללבוש והוציאה חצאית ג'ינס כהה המגיעה עד אמצע הירכיים וחולצת תחרה ארוכת שרוולים אך בטן. החולצה לא הייתה שקופה אך היא בהחלט לא הייתה... אני.

"אמילי יהיה לי קר." אמרתי ושוב עיקמתי את האף.

היא הסתכלה על החצאית בהתלבטות ולבסוף אמרה: "צודקת."

היא החזירה את החצאית ולבסוף גם את החולצה מה שגרם לי לתחושת הקלה. מה שהוציאה אחר כך היה חצאית קטיפה בצבע שחור המגיע עד הברכיים, טיפה מעל וחולצת קטיפה תואמת ארוכת שרוולים. זה היה סט. היא הכריחה אותי ללבוש הזה. זה היה צמוד עלי מאוד והבליט כל דבר בי. עיקמתי את האף ומשכתי באפי.

"תפסיקי לעשות פרצופים." אמרה אמילי ונשמעה קצת משועשעת. "את נראית משגע בזה מיה." היא בחנה את גופי ואישרה פעם נוספת בהנהון ובכך שפערה את עיניה בהתלהבות.

FORCEWhere stories live. Discover now