Meet NCT 2022

2.5K 267 1.5K
                                    

EDIT 2022 ❤️ DEAR YASAYANG SEKALIAN, ANGGAP LAH PUASA 2022 DI DALAM BUKU NI, TIADA PKP, DAN TAKPERNAH LOCKDOWN- HIKS.  SEBAB DORANG DUDUK DALAM MALAYSIA TAPI PARALLEL UNIVERSE SKSKSK (UNIVERSE LAIN)😭




🚫 WARN : 'PLAGIAT' ADALAH DILARANG SAMA SEKALI 🚫

👇👆

NCT LIFE SEASON 2 : [ DIARI RAMADHAN NCT BEGINS NOW ]

.
.
.
.
.
.

.

[ ⚠ AMARAN : Ini hanyalah Fanfiction sahaja! Untuk suka-suka. Fanfic ini juga mengandungi persen mengarut dan merepek yang tinggi. Siapa tengah sedih digalakkan membaca cerita ini. Mohon terhibur. Don't take too serious. Halalkan typo sis jika ada. ]

🌼🌼🌼

.
.
.
.

Reader : Sis, nak tanya...

Character abang NCT 2018 tak sama ke dengan NCT 2022? Wow hiatus 4 tahun untuk keluarkan season 2!

Sis yaya :
Okay, disini akak nak kenalkan 3 character baru sis

Ali, Abu dan Dollah.

Dan lapan belas mahkluk NCT, sis yaya akan baiki character mereka dan ada perangai tak muncul kat NCT life S1 [ Ramadhan Crack ] akan keluar kat NCT Life S2 [ Diari Ramadhan NCT ] haa gitchu. Faham tak baby sayang sekalian?

🌼● Tahun ini mereka lebih menghanat apabila rumah yang mereka duduki semakin padat dam mampat. Dimana 20 orang (tolak 1 = Mark masih di Canada) duduk dibawah satu bumbung, sememang semakin packed gila! Ini semua disebabkan Mak sedara Yuta mengamanahkan Yuta untuk menjaga 3 orang anak lelakinya (Hendery, Xiaojun dan Yangyang) sehinggakan sanggup memindahkan anak-anaknya itu ke universiti yang sama pernah Yuta belajar dulu.

🌼● Harris Johnny, Fattah Taeyong, Airiel Doyoung dan Isskandar Yuta walaupun dah habis belajar tapi masih tak berambus dari rumah itu. Ini disebabkan mereka menganggur- tak dipanggil untuk bekerja lagi. Jadi, mereka bercadang untuk bekerja disekitar KL, berdekatan dengan rumah sewa mereka.

🌼● Sementara menunggu panggilan kerja, Fahri Kun berkerja sebagai Imam full time dan menjadi tok guru mengaji berkolabrasi dengan Imam YG di Surau mereka. Jadi Kun pun masih tinggal di rumah yang sewa itu.

🌼● Doyoung dah jadi AJK surau sebab tok bilal Wonho dah buat satu lagi biro jawatan kuasa baru iaitu AJK pembentras Eljibiti.

🌼● Manakala Ten dan Taeil terpaksa repeat Sem akibat gagal beberapa subject major. Dorang gagal subjek teras pulak tu! Tu lah, masa study mereka sibuk ber-pubg dan berzumba. Ini kegagalan kedua Taeil setelah sem 5 dia gagal naik sem. Dah dua kali kena repeat sem si Taeil ni. Idea bernas tapi..... [taknak cakap, nanti Taeil nangis appodogwenchanna kang 😂]

🌼● Mikaeel Mark masih di kanada. Tapi jangan risau, dia sering bervideo call dengan ahli NCT. Dia berpuasa kat sana guys. Tapi boleh percaya ke mamat tu puasa? Hm?

Jadi perkenalkan AHLI NCT 2022 (kecuali Sungchan dan Shotaro)

*background lagu neo got my back*

.
.
.
.
.
.
.
.

◇ Fattah Taeyong

◇ Fattah Taeyong

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
『𝐎𝐆』NCT LIFE 👇👆  〖S1-S2〗 RAMADHAN EDITION • nct •Where stories live. Discover now