7.

1.9K 74 4
                                    

Prije nego sto pocnete citati zelim se ispicat jer dugo nisan pisala. Sad je skoro kraj skolske godine,a ja sam natrpana ucenjem.

"Stvarno Luka,no comment"kazem

"Sto?"upita zacudeno

"Cija je to macka?"upitam

"Pa...mozda moja"odgovori

"A od kad ti to imas macku?"

"Od nedavno"odgovori gledajuci i mazeci macku

"A kako je zavrsila u mojoj sobi?"upitam i stavim ruke na bokove

"Ja sam je stavio tamo"kaze polako se podizuci i krecuci prema ormaru ostavljajuci macku.

"A zasto?"upitam

"Pa morala je negdje stati,a ja je u svojoh sobi nisan mogao ostaviti"nastavi odgovarati uzimajucu pidzamu iz ormara i stavljajuci je na krevet.

"A zasto nije mogla stati u tvojoj sobi,koja je razlika izmedu tvoje i moje sobe?"

"U tebe je zenska soba,a zna se da je muskima zamimljivija zenska soba. Sto mislis zasto je polomio sve one tvoje parfeme i ukrase"

"Jel ti mene zezas?"upitam ga. On je to napravio namjerno. Dobro ja sam tu macku njemu isto donjela u sobu da je malo demolira,ali samo zato sto je ta macka unistila moju sobu.

"Sto jel te zezam?"upita

"Ti si to uradio namjerno?!"povisim glas

"Da, mome macku je dosadila moja soba pa sam se odlucio za promjenu i dopustiti mu da posjeti tvoju."kaze

"Znas sta,ubit cu te majke mi moje!"kazem iznervirano.

Odem do u svoju sobu i uzmem pidzamu te neseser sa sminkom i stavim u hodnik na ormaric. Ponovno odem u Lukinu sobu te ljutito uzmem njegovu macku za onaj dio na vratu(sto se meni iskeno gadi ali ne zelim da me opet izgrebe) i krenem brzim korakom nazad u svoju sobu.

"Hej,vracaj mi macku!"povice Luka setajuci za mnom.

Ignoriram ga i krenem jos brze do svoje sobe,a on ucini isto. Kada dodem do sobe,bacim macku na krevet s vrata i tada tocno onako kako sam zamisljala,Luka je usao u moju sobu i krenuo za mackom. Dok je on to ucinio ja sam izgulila kljuc iz vrata izakljucala ga skupa s njegovom mackom.

"SARA,SARA JEBEM TI, OTVARAJ" rece vicuci iz sveg glasa lupajuci po vratima.

"Ne otvaram dok mi ne pocistis sobu i sve vratis kako je bilo skupa sa svojim pomagacem Kikijem"kazem i krenem u njegovu sobu.

"SARA,SARA VRACAJ SE VAMO,NE MOZES ME OSTAVITI U OVOM NEREDU, SARA!" nastavi vikati lupajuci

"O itekako mogu!"malo se povicem da me cuje. Uzmem pidzamu i neseser s ormarica i odem u njegovu sobu.

"SARA!" to je bilo zadnje sto sam cula od njega jer sam usla u njegovu sobu i zatvorila vrata. Stavila sam pidzamu na krevet krenula sam oprati zube u wc,ali sam se sjetila da nisam pinjela cetkicu tako da to propada. Obukla sam pidzamu i polako krenula u krevet. Stavila sam puniti mobitel, naravno nisan toliko glupa da od svih stvari ne uzmem mobitel,zapravo ga ni nemoram uzimati uvjek mi je u dzepu od gaca. Ususkam se u krevet i zaspem.

...

Probudi me suskanje i otvaranje prozora.

"Luka dobio sam poruku, sifra crveno,sto se dogada?"netko pocne preispitivati. Ta osoba je upravo usla u moju sobu i zove me Luka.

"Luka,daj sto se dogada,zasto mi sad ne odgovaras?" upita iznervirano i otkrije me.

"Ufff... jebote sto je ovo?"upita zaprapasteno. Ja se u tom trenutku bolje razbudim jer kad me je otkrio zapuhao me hladan zrak. Protrljam oci i jedino sto vidim je osoba koja stoji do mene. Tada se pomakne i upali lampu do kreveta.

My Brother's Best Friend Where stories live. Discover now