9.

1.8K 72 5
                                    


Alex je otisao a ja sam se uputla Kate. Pozvonila san ali nitko nije otvarao. Pozvonim opet, pa opet i opet i nakon sto opet pozelim zazvoniti ,vrata se otvore. Na vratima bude Kate crvenog nosa s maramicama i toplomjerom u ruci. Izgledala je uzasno.

"Isuse Kate, izgledas uzasno" kazem

"Pa hvala ja sam mislila da sam prelijepa"odgovori mi sarkasticno.

"Ajde kupila sam ti cokoladu" kazem

"Nisam gladna"kaze prekovolje i puste me u kucu.

"Molim,ti to odbijas cokoladu od orea!"proderem se zacudeno.

"Ne,naravno da ne,ali stvarno je nemogu"kaze te mi uzme cokoladu.

"Ok,pa kako si"upitam je

"Lose"kaze i uzme red cokolade. I ona kaze da nije gladna. "Sve me boli glava,ruke,noge,guzica od sjedenja" nastavi dok jede cokoladu.

"A joj,beba moja"napravim neku tuznu facu ali u sebi rikajem od smijeha jer nesvjesmo jede cokoladu.

"A znam"kaze

"Znaci...jesi gladna?"upitam je sa smjeskom.

"Ne"ne odgovori uzimajuci jos jedan red cokolade.

"Pa zasto onda jedes?"podignem obrvu i upitam je.

"Nisam"nagura i zadnji komad cokolade u usta i sakrije foliju u kojoj je bila.

"Hahah,ok kako ti kazes" nasmijem se i sjednem na kauc i izvadim knjige.

"Ajde da zabiljezis domaci a ja cu ti objasniti ono sto ti nije jasno" dodam

"A daj,neda mi se"kaze

"Nema toga ajde sjedaj i vadi knjige"zapovhedim joj. Ona je to i napravila.

   ....3h kasnije

"A napokon gotove" Kate uzvikne i uputi se prema wcu.

Ja se se zabacim na kauc i upalim televiziju. Listam programe i posto nije imalo nista zanimljivo onda sam uzela mobitel i usla u instagram. Listala sam slike i gledala neke videje u vezi s sminkanjem. Cula sam vodu u wcu sta je znacili da se Kate tusira pa cu se nacekat nje. Nakon nekog vremena gledanja videa, dosao mi je zahtjev za prijateljstvom. Usla sam i vidjela da mi je zapravo Alex pa sam ga prihvatila i pislala mu zahtjev takodjer. Nakon nekog vremena dosla mi je poruka.

Alex:Ejj.

Ja:Hej Alex.

Alex:Pa kako je Kate?

Ja:A evo sad joj je malo lakse ali izgleda kao da je na nju pala atomska bomba.

Alex:A joj jadna. A kako si ti?

Ja:A trenutno mi je malo dosadno.

Alex:Mogu li ti onda ja pravaviti drustvo?

Ja:Mozda kasnije haha hvala na ponudi.

"S kim se to dopisujes?"upita Kate u pozadini.

"O oprosti nisam primjetila kada si izasla"

"Zasto se cijelo vrijeme smjeskas?"upita

"Ne smjeskam se"odgovorim joj

"Ne uopce tko je to?"upita

"Nitko" odgovorim joj. Tada mi dode jos jedna poruka.

"S kim se to dopisujes?"ponovno upita

"Ma Luka mi salje poruke da mu vratim pare"odgovorim

"Ok kako ti kazes" kaze i vrati se u wc,a ja ponovno uzmem mob i udem u poruke.

My Brother's Best Friend Where stories live. Discover now