Izasla sam iz njegove sobe i lagano zatvorila vrata."Zabavite se momci"dobacila sam otisls u sobu.
Upalila sam laptop i pribacila ovu sliku Luke,Marina i nekog tamo na laptop jer vrlo cesto pokvarin mob i sve mi se slike izbrisu pa sam pocela pribacivati slike. Zatvorila sam laptop i uzela dnevnik. Napisala sam oprostajnu stranicu jer,ljudi,neda mi se pisat. Ja san lina neman ja zivaca za to inace bi pisala ono svako misec dana il kad bi bas imala volje ali sad....hahaha i ne bas. Zatvorila sam dnevnik kad sam sve napisala i stavila ga u kutiju sa svojim dragim stvarima iz djetinjstva. Ostala sam jos malo budna piskarajuci po laptopu i kad sam vidjela da je 21:30h krenula sam da se obucem za spavati jer se ujitra dizem rano. Izasla sam iz sobe i krenula po pidzamu koja mi se susila na balkonu. Izisla sam na balkon i tada je ispred kuce doslo neko auto. Nisam vidjela ko je tocno bio ali je 2sek nakon culo zvono na vratima. Otrcala san otvoriti i pred vratima je bila Manuela Kopreč. Ona je draga i sve to kad sam ja blizu nje al ona je jedna od onih laznih prija ako sam spominjala. Preda mnom je dobrica ovo ono a pred mojim bratom. Ja neznam jel bio dan da ona nije navukla gace priko sisa kad je vidila moga brata i normmalno sta bi moj brat napravio. Hopa cupa nas dva skupa. Hehe nis cudno za njega al ako nebi bilo te prve opcije druga bi bila udari po guzici i amo iza skole se ljubakat. Fujj gadi mi se zivot. Kako se neko zensko moze tako dat. Fuj fuj fuj .
"Hejjj,Sara"pozdravi i zagrli me
"Hej,al zagrljaj nije potreban hahahah nevolin se grlit"to je istina,ni ljubakat,naci fuj. Lijepo je gledat one romanticne videje di se ljube i bla bla al osjetit balu na svojoj kozi....khm fuj. Kolko sam ja puta dosad rekla da je to sve fuj. Pa neznan al fuj.
"Aaa nisam znala oprosti"puste me iz zagrljaja
"Nego zasto si dosla?"upitam je
"Jel Luka tu?"upita ona mene. Ale Isuse pomazi
"Daaa,u sobi je al ima drustvo pitat cu ga mozes li uci al do tad budi u mojoj sobi donit cu ti nesto za piti."dodam joj
"Ok"odgovori i uputi se u moju sobu. Ovo nije prvi put da je vako dosla. Oooo pomazite ljudi kako god znate. Napravim sok i odnesem joj u sobu ko neki batler. Uzas. Otvaram vrata od sobe a ona je na mobu. Kad me primjetila samo je bacila mob iz ruku na krevet jer se ocito prepala. Dala sam joj sok i ona se umiljato zahvalila. Uf...bi je prokinila. Krenula sam po svoj mob ali ga nisam mogla naci. Sjela sam na krevet i on je bio na krevetu. Cek...to je njen mob...ne...moj je....wtf. Jel ona dirala moj mob. Ise koja kucka.
"Oposti jesi ti mozda vidjela moj mob"pravila sam se glupa samo zelim da mi kaze
"Oooo...nisam stvarno zao mi je"lazljivica usrana
"A nema veze....ooo evo ga na krevetu hahahab al cek zar ovo nije tvoj mob maloprije si ga ti drzala"dodam
"Amm...hahaha daaa...vidi stvarno...imamo istu maskicu pa sam se zabunila i uzela tvoj"odgovori
"Al ja i ti nemamo cak ni slicnu maskicu"dodam
"O vidi stvarno...moja greska"
"Tvoja gres....!"prekine me otvaranje vrata
"Manuela mozes doci nama u sobu"kaze tamo neki od maloprije
"Ohh...daa...dolazim"kaze doslovno stenjajuci i trljajuci guzicu o moj krevet. Daj zeno oladi ja spavan na tome. Fuj.
"Hahaha mi bi da pozuris"doda taj lik
"Da Roko"kaze i potrci prema njemu a on se nasmije. Hahah znaci Roko e da je znat kako se preziva. Udjem u Lukin instagram i upisem Roko i jedini Roko kojeg prati je neki Roko Monijak. Ok poslala sam mu zahtjev i prihvatio me nakon nekog vremena. Usla sam u slike i da to je on. Uuu koje ploce jbt...ovaj mislin cak i moj brat ima bolje. Khm bolje da ja sutim. Odem na wc otusiram se i obucem krenem da spavam jer je 22h al se cuju glasovi iz susjedne sobe tj. Lukine sobe. Prosetam do vrata i vidim da su im vrata od sobe poluotvorena pa pocirim. Vidim Manuelu kako ide na wc u Lukinoj sobi i normalno da putem navlaci gace. Slusam ostatak price od muskih dok je ova na wcu vjerojatno popravlja sminku i pumpa usta(inace prica se po skoli da to radi a i vidi se jedan dan manje jedan dan vece neka bar velicinu odredi).
YOU ARE READING
My Brother's Best Friend
RomanceSara je jedna od popularih tinejderki, ali zbog njenog brata Luke.Marin,Lukin prijatelj je jedan od onih fuckboya koji se uliziva Sari. Nakon nekog vremena pojavi se osoba koja joj se jako svida, ali zbog Marina i nje same ne zna hoce li uspijeti u...