פרק 14 - היא מחוץ לתחום

5.4K 291 8
                                    

המשכתי לשבת על הבר, צופה בכל המתרחש ומתדלק עם עוד קצת בלאק. תום באמת דפק הופעה של החיים, חשבתי לעצמי, הוא נתן את כולו ואני שמח שהוא תחת חסותו של צחי.

תום ירד מהבמה לקול תרועות הקהל, מרוצה מעצמו, מתקדם לכיוון צחי, שעמד לצד עומר, עם סיגריה בפה, ממשיך למחוא לו כפיים בחיוך מסופק. "אתה אלוף, אלוף!!" צחי קרא לעברו, מחבק אותו חיבוק אבהי.

סובבתי את ראשי לכיוון הבר, לוגם עוד קצת מהבלאק, כשחזרתי להביט לעבר רחבת המועדון, צחי כבר לא היה שם. רק עומר עמדה שם, לצד תום אשר לחש לה משהו באוזן, קרוב מדי... גורם לצחוק האלוהי שלה להתפרץ. הלב שלי התכווץ מבפנים, עם כל הכבוד לאגו המסריח שלי, ויש לי הרבה אגו ברוך השם - אני לא יכול לתת לזה לקרות.

המשכתי להתבונן עוד קצת במחזה, נשרף מבפנים. תום המשיך לדבר עם עומר , מניח את ידו על גבה התחתון והיא מאפשרת לו, מפזר לה חיוכים ומבטים מלאים בתשוקה, הגורמים לה לשחרר צחוק מוגזם. אני שונא אותם.

עומר המשיכה לנעוץ בו מבטי השתאות, בין לבין מגניבה לי מבט תוך כדי שאני לא מסיר את עיניי ממנה, רותח מבפנים. מת להתפוצץ, מת שתקרה טעות.

"תעשי לי עוד 2 כאלה" סימנתי לאושר הברמנית באיפוק, אשר הייתה עסוקה בלתקתק במחשב. היא הרימה את עינייה אליי "אתה מתחיל להגזים היום" סימנה לעברי ברצינות. "הכל בסדר, תביאי" ביטלתי את דבריה, בלי להסיר מבטי מעומר, שותה אותן אחת אחרי השניה בשוט אחד, בשביל שישרוף בגרון כמו ששורף בלב.

"תעלה, תעלה קצת לבמה" צחי ניגש אליי, קוטע אותי מהתבוננות במחזה.

"עזוב צחי, לא מתאים היום. זה הערב של תום" סיננתי לעברו שטות גמורה, הרי בכל השקה אני עולה ושר, נותן מעצמי לטובת הערב.

"מה אתה מקשקש שטויות, קום קום" צחי סימן לעברי להתקדם לעבר הבמה עם ראשו, גורם לי לקום בעל כורחי ולצעוד אל עבר הבמה. אספתי בדרך כיסא בר והנחתי אותו במרכז הבמה, כאילו מסמן שאני הולך לשיר שיר רגוע ופחות להקפיץ את הערב.

הרמתי את המיקרפון, מחבר אותו למעמדו, "רצה עד אליי" לחשתי לנגנים, מרים את הגיטרה ומתחיל לשיר.

"הפחד שירעד, ויחכה מחוץ לבית, הכח שיבוא מהר , יביא לי אומץ שיספיק ליום יומיים, נושם אותך עדיין" הענקתי סלסולים עדינים וייחודיות משלי לשיר אשר גרמו לקהל להריע לי. נתתי את כל כולי על הבמה, מינימום קיסריה... חיפשתי את עומר בעיניים אבל היא נעלמה לי.

"מסתובב בתוך עולם אפור עם עדשות של צבע, הכח שיבוא מהר, יביא איתו עוד רגע, רגע מאושר איתך" ואז קלטתי אותה עומדת לקראת סוף המועדון בשמאל, כאשר ידו של תום אוחזת במותניה, מכריזה בעלות. היא מצידה משלבת ידיים, לא מאפשרת לתום יותר מדי. הוא מזמזם את השיר והיא רק מביטה בי, מבט נוקב אשר לא אומר דבר, אבל אומר הרבה.

הכי מוכר במדינהWhere stories live. Discover now